Indtastninger
Du læser en tråd i debat > madital.dkdorjen
Indtastninger
Hej Lone
Der er ikke noget komma på det numeriske tastatur ( i hvert tilfælde ikke på mit), så man kan kun indtaste hele tal. Det er måske lige lidt nok, når man indtaster vægt.
Der er ikke noget komma på det numeriske tastatur ( i hvert tilfælde ikke på mit), så man kan kun indtaste hele tal. Det er måske lige lidt nok, når man indtaster vægt.
8 år27. januar 2016 kl. 07:11
Alinea66
Mit android tastatur på HTC one mini 2 har 22 taster - både . og , Anede ikke der ku være forskel.
8 år27. januar 2016 kl. 08:14
Lone
administrator
administrator
Hej dorjen,
Tak for din feedback. Er der et punktum? I så fald, vil du da prøve med det?
Vh Lone
Tak for din feedback. Er der et punktum? I så fald, vil du da prøve med det?
Vh Lone
8 år27. januar 2016 kl. 11:40
dorjen
Der er kun tallene fra 0 til 9 samt backspace og return.
Det er en lidt ældre HTC One, og jeg har ikke umiddelbart fundet et sted, hvor jeg kan rette eller vælge et andet numerisk tastatur. Det er kun ved vægten jeg er stødt på problemet. Når jeg indtaster andet, har jeg et normalt tastatur.
Det er en lidt ældre HTC One, og jeg har ikke umiddelbart fundet et sted, hvor jeg kan rette eller vælge et andet numerisk tastatur. Det er kun ved vægten jeg er stødt på problemet. Når jeg indtaster andet, har jeg et normalt tastatur.
8 år27. januar 2016 kl. 12:17
Alinea66
Jeg er nysgerrig. Hvad hvis du vender telefonen på langs?
8 år27. januar 2016 kl. 15:49
Lone
administrator
administrator
Godt spørgsmål, har aldrig tænkt på, om der er forskel ligesom ved lommeregneren.
Spændt på at høre svaret :-)
Spændt på at høre svaret :-)
8 år27. januar 2016 kl. 16:40
dorjen
Det er helt det samme uanset hvordan telefonen vender :-)
8 år27. januar 2016 kl. 20:09
Lone
administrator
administrator
Ok, tak for svar.
Har du et punktum du kan benytte i stedet for komma?
Har du et punktum du kan benytte i stedet for komma?
8 år28. januar 2016 kl. 01:23
dorjen
Nej. Der er desværre ikke noget punktum.
Jeg lånte min mands HTC One M8 (nyere model) for at prøve den, og den ser ud lige som min. Så det er åbenbart ikke bare min gamle model der ikke kan. Jeg holder mig til PC'en :-)
Jeg lånte min mands HTC One M8 (nyere model) for at prøve den, og den ser ud lige som min. Så det er åbenbart ikke bare min gamle model der ikke kan. Jeg holder mig til PC'en :-)
8 år28. januar 2016 kl. 08:34
administrator
Når du indtaster tal fra mobilen, som fx din vægt, får du vist det nummeriske tastatur med det samme.
Hvis det giver problemer, må I meget gerne sige til.
Vh Lone