#2 af Alinea66
Mails ved nye svar i debatten
Du læser en tråd i debat > madital.dkAlinea66
Lige efter blir nok for meget. En gang om dagen ville jeg gætte på.
Hvis altså ikke det kunne styres på brugerniveau, med et globalt valg mellem de tre.
Man skal vel også kunne vælge at få en notifikation når der oprettes en ny tråd i en af kategorierne?
Hvis altså ikke det kunne styres på brugerniveau, med et globalt valg mellem de tre.
Man skal vel også kunne vælge at få en notifikation når der oprettes en ny tråd i en af kategorierne?
8 år23. januar 2016 kl. 21:29
Alinea66
Jeg har tænkt på - engang var der nogen der skrev om at det var uønsket at man kan læse debatten uden at være logget ind, og at den kan findes i google. Selvom vi skriver under alias, er det sommetider ret privat.
8 år23. januar 2016 kl. 21:56
Lone
administrator
administrator
Alt efter hvor meget de forskellige funktioner bliver benyttet, vil jeg udvide dem - og ja, du er lige et skridt foran, for jeg har også klargjort til nye tråde. Jeg prøver mig dog frem med nye svar først, og så kan det andet meget nemt tilføjes :)
Lige nu handler det om at tage det først, som kræver mest - der er et par punkter :-)
Angående google. Der er både fordele og ulemper. Der har været et par gange, hvor nogle har ønsket sine indlæg slettet. Det har jeg gjort og har ikke oplevet det som et problem. Derfor ser jeg fordelene højere - at nye brugere som søger netop det der skrives om kommer til. Jeg er villig til at sætte spørgsmålstegn ved det hele, det skal simpelthen være bedst muligt for flest muligt :)
Lige nu handler det om at tage det først, som kræver mest - der er et par punkter :-)
Angående google. Der er både fordele og ulemper. Der har været et par gange, hvor nogle har ønsket sine indlæg slettet. Det har jeg gjort og har ikke oplevet det som et problem. Derfor ser jeg fordelene højere - at nye brugere som søger netop det der skrives om kommer til. Jeg er villig til at sætte spørgsmålstegn ved det hele, det skal simpelthen være bedst muligt for flest muligt :)
8 år23. januar 2016 kl. 22:20
Lone
administrator
administrator
Modtag e-mails ved svar i debattråde
I er velkomne til at melde jer til e-mails nu :-)
Se links nederst i de tråde, I ønsker at følge. Er der ingen links, skal I lige logge af og på en enkelt gang.
Vh Lone
Se links nederst i de tråde, I ønsker at følge. Er der ingen links, skal I lige logge af og på en enkelt gang.
Vh Lone
8 år26. januar 2016 kl. 02:03
Alinea66
Jeg har tilmeldt mig både debatten i min egen dagbog, og Firkantens. Men Ikke fået nogen mail selvom jeg der er opdateret???? Bare fyi... Jeg ville teste. Men måske har jeg haft fen åben. Det ved jeg faktisk ikke. Tester en ny tråd ....
8 år27. januar 2016 kl. 22:25
Lone
administrator
administrator
Tak for test :-)
Systemet sender disse debatmails mellem kl. 6 og 7 samt mellem kl. 16 og 17.
Du må meget gerne holde øje videre og give besked, hvis der er noget jeg skal have rettet :-)
Systemet sender disse debatmails mellem kl. 6 og 7 samt mellem kl. 16 og 17.
Du må meget gerne holde øje videre og give besked, hvis der er noget jeg skal have rettet :-)
8 år28. januar 2016 kl. 01:29
Alinea66
Yes! Jeg fik mail 6.30 om dit svar. Hvor er det godt. Jeg har lige reklameret herfacebook.com under sundhedsven.
8 år28. januar 2016 kl. 08:16
Lone
administrator
administrator
Perfekt, tak for respons :-) ... og reklame :-)
8 år28. januar 2016 kl. 09:15
administrator
Jeg er i færd med at lave det, så I kan vælge at modtage mails med nye svar i debatten.
Mails kommer til at kunne tilvælges for hver tråd, man ønsker at følge.
Man får kun mails med svar, man endnu ikke har læst i trådene.
Jeg er blot i tvivl om, hvor ofte I mon ønsker disse mails?
- lige efter (det kan betyde temmelig mange mails i aktive debatter)
- en gang om dagen
- en gang om ugen
- andet???
Er der nogen af jer, der vil knytte et par ord til dette emne?
vh Lone