Nyt look til Madital

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Nyt look til Madital
EFTERLYSNING: ET ØJE FOR FARVER

Hvis du har lyst til at lege med et nyt look til Madital.dk - så vil jeg blive rigtig glad for at høre fra dig!

Jeg tænker umiddelbart blot justeringer af det nuværende, således at siden er rar at se på.
Vil du overbevise mig om noget helt andet, er du også velkommen til det :-)

Dine justeringer vil blive taget godt imod, for de nuværende farver er ikke nogen favorit iblandt medlemmerne! Og det er heller ikke her :-)

Måske kunne den orange nedtones og de grønne nuancer justeres. Dette er en brugers gode forslag fra tilfredshedsundersøgelsen. En anden foreslår brug af billeder.

I tilfredshedsundersøgelsen satte nogle af jer ord på farverne: kedelige, friske/glade men FOR farverige, grelle, orange=discount/gammeldangs, orange/grøn=70'er old school, let at genkende.

Det kan absolut gøres bedre - Enig!

Jeg byder hermed op til fri leg og håber at høre fra dig, der synes det kunne være fedt at lave et par ændringer :-)

Håber på respons :-)

Vh Lone
8 år23. januar 2016 kl. 12:13
paletton.com lader dig lege med farver :-) Også andre værktøjer jeg ikke kunne finde igen, men denneher var øverst hos google.

Farver er sørme en smagssag. Eneste ting jeg virkeligt ikke kan lide, er ulæselig tekst, f.ex. grå tekst isf. sort. Og farver vises jo vildt forskelligt på forskellige skærme. F.ex. fra mac til pc er det umuligt at sammenligne (men det ved du jo nok :-)

Hej, Alinea
8 år23. januar 2016 kl. 16:55
Ja, mit problem er blot, at jeg kan lege i evigheder med farver, og resultatet ender bare aldrig helt godt. Her snakker jeg endda blot om én og samme skærm ... derefter kommer de mange andre skærme :-O

Så jeg tænkte, at hvis der sad nogen herinde, der kunne sætte lidt lækkert sammen, så ville jeg virkelig blive glad for det :)

Det er forsøget værd, og jeg håber stadig, at en henvender sig :)
8 år23. januar 2016 kl. 17:11
Som jeg skrev til dig i undersøgelsen, så kunne de laves lidt kunstneriske, mere abstrakte, bare min mening. *SSS*
Hilsen
Lis
8 år23. januar 2016 kl. 17:32
Hej Lis,

Tak for din deltagelse. Vil du sætte lidt flere ord på? Hvad er kunstneriske og abstrakte farver for dig? Du må meget gerne linke til eksempler :-)

Vh Lone
8 år23. januar 2016 kl. 18:00
Du kan også tro jeg er glad for at vi har grafikere ansat til den del :-) Jeg får det altid til at se hjemmestrikket ud.

Baggrundsbilleder er ok, men ikke under tekst; der er ensfarvet lettest at læse for mig. Jeg ser rigtigt dårligt, så jeg er meget obs på læsbarhed.
8 år23. januar 2016 kl. 18:03
Godt du skriver det. Har netop tænkt på baggrundsbilleder under tekst. Men tvivlede også på, om det er så god en idé. Det er det ikke :)
8 år23. januar 2016 kl. 18:07
Det ser flot ud - men det skal endnu hellere virke! :)
8 år23. januar 2016 kl. 18:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });