Jeg er fra flere personer blevet gjort opmærksom på, at der af og til dukker en negativ stemning i debatten.
Jeg vil være særligt opmærksom i den kommende tid. I er altid velkomne til at opfordre mig til at kigge specifikke debatindlæg igennem. Det kan I gøre ved at kopiere url/adresselinjen og sende den igennem kontaktlinket nederst på siden.
HUSK: skriv i en god tone - det er både det bedste for den der modtager din tekst, og dig selv.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
administrator
Jeg er fra flere personer blevet gjort opmærksom på, at der af og til dukker en negativ stemning i debatten.
Jeg vil være særligt opmærksom i den kommende tid. I er altid velkomne til at opfordre mig til at kigge specifikke debatindlæg igennem. Det kan I gøre ved at kopiere url/adresselinjen og sende den igennem kontaktlinket nederst på siden.
HUSK: skriv i en god tone - det er både det bedste for den der modtager din tekst, og dig selv.
Vh Lone