#2 af Lone (administrator)
Abonnement ?
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Ja, man skulle blive trukket det samme, som man starter med at købe. Det vil jeg kigge på med det samme.
Tak for din besked, jeg vender tilbage.
Vh Lone
Tak for din besked, jeg vender tilbage.
Vh Lone
8 år11. januar 2016 kl. 14:18
Lone
administrator
administrator
Hej igen,
Jeg har kigget på det, og det ser ud til, at det er, som det skal være.
I 2014 foretog du et enkeltkøb på 12 måneder (på det tidspunkt var abonnementer slet ikke mulige).
14 måneder senere opretter du et abonnement på 3 måneder. Det er trukket første gang ved købstidspunkt og 3 gange senere med 3 måneders mellemrum.
Hvis du mener, at dette er ukorrekt, vil jeg meget gerne høre det.
Hvis du ønsker dit abonnement ændret til 12 måneder, skal du slette dit nuværende abonnement og oprette et nyt.
BEMÆRK: Hvis du opretter med det samme, vil første køb for 12 måneder blive foretaget med det samme. De 12 måneder vil så blive lagt oveni den SUND Profil, du allerede har. Så der går ikke noget sund profil til spilde, du skal blot være opmærksom på, at første trækning foretages med det samme.
Du er velkommen til at spørge yderligere.
Vh Lone
Jeg har kigget på det, og det ser ud til, at det er, som det skal være.
I 2014 foretog du et enkeltkøb på 12 måneder (på det tidspunkt var abonnementer slet ikke mulige).
14 måneder senere opretter du et abonnement på 3 måneder. Det er trukket første gang ved købstidspunkt og 3 gange senere med 3 måneders mellemrum.
Hvis du mener, at dette er ukorrekt, vil jeg meget gerne høre det.
Hvis du ønsker dit abonnement ændret til 12 måneder, skal du slette dit nuværende abonnement og oprette et nyt.
BEMÆRK: Hvis du opretter med det samme, vil første køb for 12 måneder blive foretaget med det samme. De 12 måneder vil så blive lagt oveni den SUND Profil, du allerede har. Så der går ikke noget sund profil til spilde, du skal blot være opmærksom på, at første trækning foretages med det samme.
Du er velkommen til at spørge yderligere.
Vh Lone
8 år11. januar 2016 kl. 14:39
veile
nå men så er det nok rigtigt nok, kan bare kun huske at jeg betalte for et år. Og det undrede mig faktisk at det stadig virkede (har holdt en lang pause) fordi jeg ikke troede at jeg havde mere end 12 måneder.
Er vist bare ved at blive gammel :)
Er vist bare ved at blive gammel :)
8 år11. januar 2016 kl. 14:56
Lone
administrator
administrator
Et abonnement kan slet ikke af sikkerhedsmæssige årsager oprettes på baggrund af et enkeltkøb, så den er god nok.
Der må nogle gode grøntsager til :)
Der må nogle gode grøntsager til :)
8 år11. januar 2016 kl. 15:16
Jeg har købt et 12 måneders abonnement i januar 2014, og opdager nu at den det sidste år har trukket som 3 måneders som jo er dyrere. Når jeg læser teksten på købssiden burde den fortsætte med det abonnement men er startet med og ikke skifte til en dyrere løsning uden varsel, eller har jeg misforstået noget ?