#1 af millemort2
"Header"
Du læser en tråd i debat > madital.dkmillemort2
"Header"
Hej Lone. Jeg er tilfreds bruger gennem lang tid på både tlf og computer. Men nu driller det på computeren... Kommer op med kæmpe felt i orange med ordet header øverst.. Hvad er jeg kommet til at trykke på? Mvh S
8 år6. januar 2016 kl. 15:23
Lone
administrator
administrator
Hej S,
Det lyder som om der er en fejl. Vil du tage et screendump af det, for jeg har ikke hørt om det før. Så ved jeg hvad jeg skal gøre for at lave det.
Og derefter prøv at klikke log ud og så log ind igen og se om fejlen forsvinder midlertidigt.
Så kigger jeg på det grundlæggende.
Er det på en enkelt side, nogle bestemt sider eller alle sider problemet er?
Godt at du skriver, jeg ønsker at I fortsat er tilfredse :-)
Vh Lone
Det lyder som om der er en fejl. Vil du tage et screendump af det, for jeg har ikke hørt om det før. Så ved jeg hvad jeg skal gøre for at lave det.
Og derefter prøv at klikke log ud og så log ind igen og se om fejlen forsvinder midlertidigt.
Så kigger jeg på det grundlæggende.
Er det på en enkelt side, nogle bestemt sider eller alle sider problemet er?
Godt at du skriver, jeg ønsker at I fortsat er tilfredse :-)
Vh Lone
8 år6. januar 2016 kl. 16:11
millemort2
Hej Lone og tak for hurtigt svar. Jeg er logget af og på igen uden resultat... Er alene hjemme så det er måske lykkes at tage screendump men vordan sender jeg? ;))
8 år6. januar 2016 kl. 18:52
millemort2
Nå, det var noget med crome, siger manden :) Så det kører fint i explorer mv. Vi skal vist afinstallere og installere igen....
8 år6. januar 2016 kl. 19:18
Lone
administrator
administrator
Tak for uddybningen.
Har der været problemer på andre hjemmesider på samme pc? Eller kun Madital?
Jeg vil lige prøve enten at indkredse problemet eller holde øje med fremover.
Så jo flere detaljer, jo mere vil det hjælpe mig, hvis der er noget der skal løses :-)
Vh Lone
Har der været problemer på andre hjemmesider på samme pc? Eller kun Madital?
Jeg vil lige prøve enten at indkredse problemet eller holde øje med fremover.
Så jo flere detaljer, jo mere vil det hjælpe mig, hvis der er noget der skal løses :-)
Vh Lone
8 år6. januar 2016 kl. 19:52