Slette de ting der står i morgenmad, frokost, aftensmad ect.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Slette de ting der står i morgenmad, frokost, aftensmad ect.
Kære Lone
Der er så mange ting i mine daglige indtag, at jeg kunne have lyst til at slette det hele eller noget af det.
Kan jeg selv gøre det ? Eller skal du ind over ?

Mvh. Tiske
9 år19. september 2015 kl. 09:08
DET er noget jeg også gerne vil vide.
9 år22. september 2015 kl. 09:19
hej Lone ;-)

Er du der ?
9 år1. oktober 2015 kl. 07:56
Hej Tiske,

Når du indtaster mad, drikke eller aktiviteter kan du altid slette igen. Klik på de tre små prikker "..." hvis du benytter TEST-indtastnings-siden.

Benytter du den gamle indtastningsside, markerer du først hvad du vil have slettet med et flueben (klik på det du vil slette), og klik tid sidst på "slet" nederst.

Tænker du på forudindtastede fødevarer, kan du slette dem ved at klikke på Indstillinger > Slet automatisk indtastning. Det finder du under menupunktet Min dag > Mad > Indtast mad.

Undskyld det sene svar, jeg vil undlade en dårlig undskyldning :-/

Vh Lone
9 år1. oktober 2015 kl. 18:39
Hej Lone
Tak for dit svar.
Mvh. Tiske
9 år1. oktober 2015 kl. 21:39
Og hvad med den lange liste, som kommer frem, når man bruger TEST-indtastning.
Hvordan sletter man den ?
(har prøvet dine forslag uden held)
9 år2. oktober 2015 kl. 09:05
Åh ... det er senest indtastede varer (en form for quick-søgning), som fremkommer til nemmere indtastning.

Der er flere, som er blevet forvirrede over listen - jeg er klar over, at den skal laves om :)

Den "slettes" pt. blot ved at lukke måltidet. Hvis I ser på måltidets kalorier er det angivet korrekt.

Funktionerne virker godt nok - er klar over, at designet skal laves om, så det fremgår klarere, at det er søgeresultater og ikke jeres indtastede varer.

Arbejder på sagen :)

Vh Lone
9 år5. oktober 2015 kl. 12:28
Det er helt fint med sådan en liste. Det er dejligt nemt til de ting man spiser ofte.
Mit problem er, at de lister er blevet lige lange nok. Så jeg ville gerne kunne slette nogle at tingene. Evt. det hele, hvis det er nemmere at lave programmet på den måde.
Det var vist nok også det Tiske mente. Ellers må hun rette mig. :-)
9 år5. oktober 2015 kl. 14:47
Ah, på dén måde.

Jeg er ved at lave om på test-indtastningssiden og vil koncentrere mig om den nye del. Håber ikke det varer så længe endnu. Jeg synes fx ikke om "knapperne" på den nuværende. De bliver lavet om til lister.

Vh Lone
9 år9. oktober 2015 kl. 11:45
Hej - Ja det er helt rigtigt hvad Foss skriver - det var lige det jeg mente :-)
Tak for dine ord der mere klart udtrykte min mening bedre,
9 år12. oktober 2015 kl. 21:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });