Mål og delmål

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Mål og delmål
Hej Lone
Sidst jeg tabte mig på denne side, havde jeg tre kurver på vægt diagrammet. En for mit lange mål, den var vist sort , en for min aktuelle indtastede vægt og en -orange for estimeret vægtudvikling udfra det aktuelle tab. Kan det ikke passe. Det var animerede for mig at ligge under den sorte, langsigtede, trods daglige udsving.
Men nu , hvor jeg er ude på at nappe 15 kg mere ? kan jeg ikke finde ud af at indtaste det lange mål. Jeg har kun indtastet delmål og ved ikke hvor jeg kan komme til at gøre det andet.
Kan du forklare mig det?
Iøvrigt er det en stor hjælp til at fastholde perspektivet med disse kurver. I denne omgang er jeg ikke begyndt at bruge kost/motionsdelel for min motivation er pt i top, men hvis den daler tager jeg også fat i det.
Vh
Bodil
9 år14. august 2015 kl. 07:40
Mål og delmål . 2
Hej Lone igen?
Jeg tjekkede lige om jeg var updated med betaling. det var jeg ikke. Nu er jeg betalende medlem, måske det ændrer det?
Vh
9 år14. august 2015 kl. 07:48
Hej Bodil,

Er det denne side, du søger efter:

Min krop > vægt > vægtkurve med mål

Vh Lone
9 år18. august 2015 kl. 18:43
Det hjalp, da jeg betalte :)
Alt ok nu.
Og dejlig fart på vægttabet.
9 år25. august 2015 kl. 17:48
Tak for din tilbagemelding - og skønt at høre. God (med)vind :) vh Lone
9 år25. august 2015 kl. 17:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });