Hej Lone Det ville være dejligt hvis man kunne søge på "faktortal" ved aktiviteter. Mit løb lige nu er hverken 7.0 (Jogging generel) eller 8.0 (løbe 8 km/t) men derimellem - altså faktor 7.5. Men jeg kan ikke finde en aktivitet med faktor 7.5 jeg kan bruge til indtastningen :) Ikke at det er så vigtigt - det er mere en ide til forbedring.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Det ville være dejligt hvis man kunne søge på "faktortal" ved aktiviteter. Mit løb lige nu er hverken 7.0 (Jogging generel) eller 8.0 (løbe 8 km/t) men derimellem - altså faktor 7.5. Men jeg kan ikke finde en aktivitet med faktor 7.5 jeg kan bruge til indtastningen :)
Ikke at det er så vigtigt - det er mere en ide til forbedring.