Input til den nye indtastningsside

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Input til den nye indtastningsside
Hej Lone
Lidt kommentarer til den nye indtastningsside:
- Når man vil slette en indtastning, kan formuleringen "Slet opskrift" virke forvirrende. Jeg tænkte i hvert fald, der var en risiko for, at det var selve opskriften, og ikke bare dagens indtastning, jeg slettede
- Det er uhensigtsmæssigt, at man ikke kan nøjes med at benytte tastaturet til indtastningerne, men skal benytte musen
- Det er uhensigtsmæssigt, at siden kun husker favoritenhed, og ikke favoritantallet af favoritenheder (hvis det giver mening...)
Det var vist det i denne omgang...
hilsen
Thomas
9 år8. maj 2015 kl. 07:27
Det tænkte jeg også i går...
Det tænkte jeg også i går - altså "Jeg tænkte i hvert fald, der var en risiko for, at det var selve opskriften, og ikke bare dagens indtastning, jeg slettede"
9 år8. maj 2015 kl. 10:21
Tak
Hej Thomas,

Tak for dine tanker.

1: slet opskrift - det har jeg ikke tænkt på. Men giver det ikke mere mening end "slet indtastning"? Hvad kunne man ellers skrive, så der ikke opstod forvirring? Eller skal man evt. bare prøve og så ved man efter første gang, at der ikke sker noget?

2: tastatur - dette har jeg lavet tidligere. Jeg har undladt det denne gang, da det kræver ret meget programmering og gevinsten er ikke længere så stor, når rigtig mange indtaster fra tablet og smartphone.

3: favoritantal - jeg er med på hvad du mener og du har ret, det ville være en fordel. Så vidt jeg husker kiggede jeg på det, og har ikke lavet det så det er supersimpelt lige at ændre. Men det er en ændring jeg skal have lavet.

Vh Lone
9 år8. maj 2015 kl. 11:58
Prompten på Slet opskrift er Bekræft...
Prompten på Slet opskrift er "Bekræft venligst:
Ønsker du at slette mad og drikke?" - så hvis der er plads, kunne den hedde "slet mad og drikke" ???

Ang. mus og tastatur - knappen NY er så lille, at jeg næsten ikke kan fange den på mobilen. Jeg klikker hele tiden ved siden af. Kunne den ikke blive lidt længere ved at du skriver ---NY--- ???
9 år8. maj 2015 kl. 12:55
Ønsker du at slette opskriften for...
Ønsker du at slette opskriften for i dag?
Ønsker du at slette varen?
Ønsker du at slette alle indtastninger for måltidet?

Og så er ny-knappen blevet større :-)

Tak for input :-)

Vh Lone
9 år8. maj 2015 kl. 14:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...