5:2

Du læser en tråd i debat > madital.dk

5:2
Jeg vil gerne prøve 5:2
Hvad har jeg brug for at vide?
Er det nok at læse det der står i punktet under -min profil? Altsåw 2 fastedage max 500 kj og 5 spisedage med ( husker det ikke lige, men det, der nu stod ) eller skal jeg læse mere andre steder og hvor?
Jeg ved, at jeg ikke forbrænder protein ,-altså, jeg taber mig meget på proteinkur, men jeg er kørt lidt træt i den og kommer ikke rigtigt ud af stedet fordi jeg laver for mange kompromiser. Kan jeg ikke bare bruge den viden om protein og mit stofskifte i 5:2 ?
Vh
Bodil
9 år26. april 2015 kl. 17:01
5:2 kuren
Hej Bodil,

Jeg kan se, at du har indstillet din profil til 5:2. Så langt så godt :-)

Nu går du ind under Min dag > Indtast

Vælger du at have en fastedag, klikker du på FD.

Programmet siger hele tiden til dig, hvor mange kalorier du mere kan spise. Se ved den blå linje øverst på den nævnte side.

Mvh Lone
9 år26. april 2015 kl. 17:22
Tak
9 år26. april 2015 kl. 21:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });