Hej Lone. Jeg har været inde og kigge. Prøvede også lidt søgning. Her var der så noget, som undrede. Jeg søgte på et af mine egne brød, det fulde navn og kun mine egne opskrifter/vare. Efter det brød jeg søgte på, kom der en lang liste med alt mulig andet, som intet havde med brød at gøre. Mellem alt det irrelevante var også mine andre brød. Der bør gøres noget ved den liste, så der kun kommer det, der bliver søgt efter.
Kan man i øvrigt slette den liste over, hvad man har spist til hvert måltid ? Det ville være rart, at kunne starte på en frisk. Den er jo noget lang. :-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg har været inde og kigge. Prøvede også lidt søgning. Her var der så noget, som undrede.
Jeg søgte på et af mine egne brød, det fulde navn og kun mine egne opskrifter/vare.
Efter det brød jeg søgte på, kom der en lang liste med alt mulig andet, som intet havde med brød at gøre.
Mellem alt det irrelevante var også mine andre brød.
Der bør gøres noget ved den liste, så der kun kommer det, der bliver søgt efter.
Kan man i øvrigt slette den liste over, hvad man har spist til hvert måltid ? Det ville være rart, at kunne starte på en frisk. Den er jo noget lang. :-)