#2 af Lone (administrator)
Debat Knap /rød prik.
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Hej Lotte,
Ja, debatten trænger til at få pustet lidt liv i sig - det kan man lave forskellige tiltag til. Fx synlighed ved ny post på hjemmesiden og i mailboksen, hvis man ønsker det.
Jeg fokuserer dog lige nu på indtastningssiden :-)
Men programmet udvikler sig lige så stille - det bliver aldrig "færdigt" ;-)
Mvh Lone
Ja, debatten trænger til at få pustet lidt liv i sig - det kan man lave forskellige tiltag til. Fx synlighed ved ny post på hjemmesiden og i mailboksen, hvis man ønsker det.
Jeg fokuserer dog lige nu på indtastningssiden :-)
Men programmet udvikler sig lige så stille - det bliver aldrig "færdigt" ;-)
Mvh Lone
9 år13. april 2015 kl. 18:26
LotteBal (slettet)
Ja der er jo mange muligheder og man udvikler hele tiden det er spændende med den test side glæder mig tilsat arbejde med den tak Hvor vildt gerne havde vi skriver feedback til dig fra den nye test side Lone ?
9 år14. april 2015 kl. 04:40
Lone
administrator
administrator
Hej Lotte,
Du er velkommen til at skrive feedback igennem kontaktlinket her i bunden af siden.
Du er også velkommen til at skrive din feedback til madital.dk på facebook - der skriver jeg med min første testbruger, og det er super, at hele samtalen er samlet i én tråd i stedet for spredt i mange mails.
Så egentlig bare, hvor det passer dig bedst ;-)
Vh Lone
Du er velkommen til at skrive feedback igennem kontaktlinket her i bunden af siden.
Du er også velkommen til at skrive din feedback til madital.dk på facebook - der skriver jeg med min første testbruger, og det er super, at hele samtalen er samlet i én tråd i stedet for spredt i mange mails.
Så egentlig bare, hvor det passer dig bedst ;-)
Vh Lone
9 år14. april 2015 kl. 18:21
LotteBal (slettet)
Super.
9 år14. april 2015 kl. 19:14
Først lidt ros tak for din gode side og indput madital er nem at finde runde i , det bliver spændende med det nye du har under udvikling :-)
Jeg tænker vil forspørge om du har haft i tankerne med det nye program en /knap /klokke eller ligende når man får besked herinde i debatterne , hvis der er en ny besked til en det er ofte jeg tilfældig opdager nogen har været søde at skrive /give mig svar på mine spørgsmål kunne det evt lade sig gøre bare et ønske :-) tror der er flere der tænker sådan :-)