#2 af Lone (administrator)
Jeg undrer mig...
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Hej Nikomath,
Tak for både din ros af siden og din undren :-)
Jeg ønsker ikke at annoncere for websites med tomme løfter. Hvis du ser disse reklamer, så send venligst webadressen på den side, som reklamen fører hen til. Så frasorterer jeg den hurtigst muligt.
Da Madital.dk benytter Google Annoncer, er det desværre ikke muligt at tilvælge annoncer. Jeg kan kun fravælge. Jeg bliver rigtig glad, hvis du sender mig en webadresse, som jeg ikke ønsker at reklamere for.
Vh Lone
Tak for både din ros af siden og din undren :-)
Jeg ønsker ikke at annoncere for websites med tomme løfter. Hvis du ser disse reklamer, så send venligst webadressen på den side, som reklamen fører hen til. Så frasorterer jeg den hurtigst muligt.
Da Madital.dk benytter Google Annoncer, er det desværre ikke muligt at tilvælge annoncer. Jeg kan kun fravælge. Jeg bliver rigtig glad, hvis du sender mig en webadresse, som jeg ikke ønsker at reklamere for.
Vh Lone
9 år12. april 2015 kl. 18:26
Nikomath
Hej Lone.
Det vil jeg fluks gøre, hvis jeg støder på den igen :-)
Mvh
Nikomath
Det vil jeg fluks gøre, hvis jeg støder på den igen :-)
Mvh
Nikomath
9 år13. april 2015 kl. 16:21
Nikomath
Hej Lone.
Så dukkede annoncen op igen - og det er her, man ryger hen, når man klikker på den: *** link fjernet ***
Mvh
Marion
Så dukkede annoncen op igen - og det er her, man ryger hen, når man klikker på den: *** link fjernet ***
Mvh
Marion
9 år16. april 2015 kl. 13:29
Lone
administrator
administrator
Tak - så er annoncen blokeret :)
9 år18. april 2015 kl. 12:35
Lad mig starte med at rose siden her - jeg har haft stor glæde af den gennem flere år, så kæmpe ros til dig.
De sidste dage har jeg dog undret mig en del over en bestemt reklame der dukker op, på min gratis profil. Jeg har naturligvis forståelse for at der er reklamer - men lige netop denne, hvor overskriften er "Hun tabte 12 kg på 4 uger" synes jeg ikke harmonerer med det sunde udgangspunkt der er her på Madital..... Hvad er din holdning?? Jeg må tilstå, at jeg ikke har klikket på reklamen, så jeg aner ikke hvad overskriften dækker over - men den støder mig og jeg finder den useriøs på dette ellers så seriøse site.......
Mange hilsner en ellers glad og tilfreds bruger - Nikomath