#1 af tynd74
betaling
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
betaling
Hej Lone min sund profil udløber d 18 i denne måned .-;) jeg ville så forlænge den i 6 måneder denne gang . I stedet for 3 måneder men kunne ikke få tilbuds boksene frem denne gang ? Trækker du selv pengene -;) knus lise
9 år16. marts 2015 kl. 19:08
tynd74
Okey har lige læst du trækker automatisk -;) lækkert og nemt -;) skøn side og kan slet ikke undvære dit program -;) knus lise
9 år18. marts 2015 kl. 10:10
tynd74
Hmm . Er lige blevet oplyst at det er udløbet .i dine betingelser står der sund profil abonnement kører automatisk. Og at du trækker pengene for et abonnement 3 måneder af gangen indtil man melder fra . Så jeg burde jo kunne se det er trukket
9 år18. marts 2015 kl. 12:14
tynd74
PS kan se jeg nu kører gratis profil og æv du tager ikke tlf muh lise
9 år18. marts 2015 kl. 12:15
tynd74
Mvh
9 år18. marts 2015 kl. 12:16
tynd74
NU virkede boksene og jeg kunne godt vælge 6 mdr´s abonnement i dag og skulle nu have det sat automatisk til ;-)
kører atter med sund profil, kan da ikke undvære alle de fordele der er ved det ;-)
kører atter med sund profil, kan da ikke undvære alle de fordele der er ved det ;-)
9 år18. marts 2015 kl. 12:56
Lone
administrator
administrator
Hej Lis,
Tre måneders automatisk er først indført fra denne januar. Dvs. du har købt uden abonnement tidligere. Godt at du fandt ud af det. Undskyld at jeg ikke har besvaret dit opkald, jeg er ude som lærervikar i folkeskolen til daglig.
Skriv gerne en SMS en anden gang, hvis jeg skal ringe tilbage.
Vh Lone
Tre måneders automatisk er først indført fra denne januar. Dvs. du har købt uden abonnement tidligere. Godt at du fandt ud af det. Undskyld at jeg ikke har besvaret dit opkald, jeg er ude som lærervikar i folkeskolen til daglig.
Skriv gerne en SMS en anden gang, hvis jeg skal ringe tilbage.
Vh Lone
9 år20. marts 2015 kl. 07:02