#2 af Lone (administrator)
En række mindre fejl og uhensigtsmæssigheder
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Tak Thomas.
Mål og kolonneoverskrifter skulle nu være i orden. Er det korrekt? Jeg får desværre ikke selv fejlen frem, men det har været et problem på andre sider også.
Angående søgningen - det er ret avanceret og jeg har fået det bedste frem som jeg kan indtil videre. Jeg kan leve med, at det ikke altid er øverst - selvom det burde. For ændrer jeg det, vil det ændre en del andet til mere uhensigtsmæssigt også. Jeg har indtil videre fundet det bedste kompromis. Men ja, søgningen kan godt forbedres lidt mere.
Hvad sker der hvis du indtaster med komma i stedet for punktum?
Hvilken enhed / browser benytter du?
Vh Lone
Mål og kolonneoverskrifter skulle nu være i orden. Er det korrekt? Jeg får desværre ikke selv fejlen frem, men det har været et problem på andre sider også.
Angående søgningen - det er ret avanceret og jeg har fået det bedste frem som jeg kan indtil videre. Jeg kan leve med, at det ikke altid er øverst - selvom det burde. For ændrer jeg det, vil det ændre en del andet til mere uhensigtsmæssigt også. Jeg har indtil videre fundet det bedste kompromis. Men ja, søgningen kan godt forbedres lidt mere.
Hvad sker der hvis du indtaster med komma i stedet for punktum?
Hvilken enhed / browser benytter du?
Vh Lone
9 år27. februar 2015 kl. 22:30
mox66
Hej Lone
Kolonneoverskriften er ganske rigtigt på plads nu.
Som jeg skrev i min OP anvender jeg "... en engelsksproget version af Google Chrome, på en engelsksproget version af Windows 7."
Helt fint med søgningen - man må jo prioritere. :o)
Hvis jeg indtaster komma åbner der sig et lille vindue, hvor der står "Please enter a number".
hilsen Thomas
Kolonneoverskriften er ganske rigtigt på plads nu.
Som jeg skrev i min OP anvender jeg "... en engelsksproget version af Google Chrome, på en engelsksproget version af Windows 7."
Helt fint med søgningen - man må jo prioritere. :o)
Hvis jeg indtaster komma åbner der sig et lille vindue, hvor der står "Please enter a number".
hilsen Thomas
9 år28. februar 2015 kl. 05:41
Her er en række mindre fejl og uhensigtsmæssigheder. Alle er fundet anvendende en engelsksproget version af Google Chrome, på en engelsksproget version af Windows 7.
- På siden (et forældet link er blevet fjernet) går kolonneoverskrifterne ned over den øverste række (jeg har et screendump, hvis du vil have det)
- På siden (et forældet link er blevet fjernet) er der nogen produkter, der bare vil stå øverst i søgninger. Når jeg fx søger på mandel, er det øverste resultat altid Mandelsnitte, selv om jeg aldrig har fremsøgt, indtastet, eller for den sags skyld indtaget mandelsnitte :o)
- På siden madital.dk skal jeg indtaste de numeriske værdier med amerikansk notation (dvs. med punktummer i stedet for kommaer). Det er ikke sådan hverken på madindtastningsiden eller den side hvor man blot indtaster vægt
Ellers tak for et fortsat fantastisk produkt
hilsen Thomas