#2 af mariannesm
Vægtkurve, y-akse ændret
Du læser en tråd i debat > madital.dkmariannesm
Jeg undrer mig over, at jeg ikke har fået noget svar.
Mvh Marianne
Mvh Marianne
9 år12. marts 2015 kl. 15:27
Krokodillen (slettet)
Vægttab - hvor langt tilbage kan man følge det?
Hej Lone!
Jeg kommer også fra Slankedoktor - og er glad for at have fundet madital. Jeg læste et sted, at vægtkurven kun går 14 dage tilbage. Kan det passe? Jeg ville være glad for at kunne følge vægttabet længere tid...
Bedste hilsener
Jeg kommer også fra Slankedoktor - og er glad for at have fundet madital. Jeg læste et sted, at vægtkurven kun går 14 dage tilbage. Kan det passe? Jeg ville være glad for at kunne følge vægttabet længere tid...
Bedste hilsener
9 år26. marts 2015 kl. 08:58
Lone
administrator
administrator
Hej Marianne,
Den må jeg lige kigge på, når jeg er færdig med den nye indtastningsside. Jeg håber snart at kunne sende denne ud til alle, så det bliver nemmere for jer at indtaste mad og motion :-)
Mvh Lone
Den må jeg lige kigge på, når jeg er færdig med den nye indtastningsside. Jeg håber snart at kunne sende denne ud til alle, så det bliver nemmere for jer at indtaste mad og motion :-)
Mvh Lone
9 år6. april 2015 kl. 11:13
Lone
administrator
administrator
Hej Krokodillen,
Vægtkurven datoer kan indstilles helt præcist med SUND Profil. Med gratis profil er det korrekt, at der er begrænsede muligheder for nogle af funktionerne. Med SUND Profil har I alle muligheder.
Mvh Lone
Vægtkurven datoer kan indstilles helt præcist med SUND Profil. Med gratis profil er det korrekt, at der er begrænsede muligheder for nogle af funktionerne. Med SUND Profil har I alle muligheder.
Mvh Lone
9 år6. april 2015 kl. 11:14
mariannesm
Tak for dit svar, Lone! Det er helt i orden!
9 år18. april 2015 kl. 17:32
mariannesm
TAK fordi vi har fået de gamle kurver tilbage :-)
9 år14. maj 2015 kl. 10:23
Lone
administrator
administrator
Tak for din tilbagemelding :-)
Vh Lone
Vh Lone
9 år25. maj 2015 kl. 00:11
Jeg kan se, at du har ændret y-aksen på grafen for vægt. Det er jeg ikke så glad for. Jeg vil gerne kunne se større udsving i vægten. Kan det ændres tilbage til den hidtidige version - eller kan der evt. åbnes mulighed for, at man selv kan vælge indstillinger på y-aksen?
Ellers tak for en rigtig god hjemmeside! :-)
Mvh Marianne