Hej :-)Lone

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hej :-)Lone
Jeg kan ikke få min grønsags/ frugt smiles til at tælle det har været galt de sidste 2 dage har idag spist banan 111 appeldin 70 wook blandning 399 samt ærter 100 men den siger kun 304 gram idag har prøvet at sætte mere ind men den tæller ikke har du haft andre med samme problem idag ?
Hilsen Lotte.
9 år5. februar 2015 kl. 19:48
Hej Lotte,

Jeg har rettet din "wook blanding" til at være kategoriseret som "fine grøntsager". Før stod den til "ikke kategoriseret". Dette ændrer du under Opslag > Varer > Mine varer > vælg varen du vil rette og find kategori ... en anden gang :-)

Du kan i øvrigt altid se kategorien, når du søger efter varen. Hvis du søger den igen, står der "Fine grøntsager" i søgefeltet (med småt under varenavnet).

Fortsat god fornøjelse :-) ... og i øvrigt ... godt gået med grøntsager i dag ;-)

Mvh Lone
9 år5. februar 2015 kl. 20:16
Tak Lone :-)

9 år6. februar 2015 kl. 07:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });