motion: manglende automatisk sletning af standardtekst

Du læser en tråd i debat > madital.dk

motion: manglende automatisk sletning af standardtekst
Hej Lone
Ja, jeg måtte lede lidt efter ord der passede på problemet. Se, når der skal indtastes mad, slettes den første, standard sætning i feltet automatisk når du klikker på den med musen for selv at skrive. Men det samme sker ikke i Motion. Her skal jeg hver gang slette eksemplerne med at indtaste Gå eller Badminton. Det burde være ens forhold om man indtastede mad eller motion. Problemet har været der siden hele madital blev ændret for... uha, halvandet år siden? Doven som jeg var, formodede jeg at det var et fælles problem og at nogen ville udpege det dengang du bad os om at rapportere problemer... Og så fik jeg ikke gjort mere ved det. Men det er et irritationsmoment som jeg gerne vil have fjernet.
Hilsen Silvercocker
9 år30. januar 2015 kl. 11:56
Jeg har det samme irritationsmoment. Og som dig, har jeg ikke fået taget mig sammen til at gøre opmærksom på det. ;-)
9 år30. januar 2015 kl. 19:45
Tak for jeres input. Jeg har desværre ikke været klar over problemet. Det opstår ikke hos mig selv, men jeg vil forsøge at rette problemet med det samme.

Det kan være, at jeg skal udlove SUND Profil for at man gider, at melde fejl ind :-) For jeg vil gerne have dem ;-)

Vh Lone
9 år31. januar 2015 kl. 11:25
Problemet er løst! Sikke en stor forskel det gjorde for mig og mit irritationsniveau. Jeg blev helt glad af at skulle indtaste motion.
9 år3. februar 2015 kl. 08:55
Dejlig besked :) Tak for tilbagemeldingen :)

VH Lone
9 år5. februar 2015 kl. 18:47
Jeg har det samme problem.
Hej Lone!
Jeg har det samme problem når jeg skal indtaste mad fra 'igår, i forgårs osv. Og fra mine vare og opskrifter, favoritter mm. så skal jeg selv slette teksten.
Det er kun den første sætning ("skriv dine fødevarer her f.eks. tomat osv...") der slettes automatisk.
Nu jeg er ved det og også har kludret godt rundt i det hele :-) har jeg lige en anden ting.

Er det en fast ting du har indført på listevisningerne af "detaljer om mad" at man ikke ser hele listen som før men skal rulle?
Jeg må sige at lige præsis de lister er jeg ked af at skulle rulle i, hvorimod listerne med f.eks. vægten måneder (ja sågar år) tilbage ville være mere logisk at lave rullefunktion på.
Kh Vibse
9 år19. februar 2015 kl. 22:46
Hej Vibse :-)

Jeg har arbejdet på den nye indtastningsside igen i dag. Jeg mangler lige motion, bestemte søgninger og test, inden jeg udgiver den. Jeg håber ikke det varer så længe endnu :-O Meeen man ved aldrig med de drilske koder.

Rullefunktionerne var ikke meningen - de er fjernet, tak ;-)

Vh Lone
9 år20. februar 2015 kl. 23:52
Super :-)
Hej Lone!
Du må undskylde at jeg hele tiden glemmer den nye indtastningsside.
1000 tak for at du har fjernet rullefunktionen :-)
Kh Vibse.
9 år21. februar 2015 kl. 07:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });