vægt.(+-på 1 døgn)

Du læser en tråd i debat > madital.dk

vægt.(+-på 1 døgn)
Ny syntes jeg ikke det giver mening jeg var på vægten igår spiste sundt og fornuftigt under kalorie antallet slank/ballancen var i grøn så alt burde være ok.
Hoppede på vægten igen til morgen Hmmm vægten sagde + 1 kg er det væske eller er det mig der gør noget forkert !!! ? (tænke tænke ) ?
Tager mig ellers fint hver uge ?
Hvad Gør jeg ?
9 år16. januar 2015 kl. 07:04
Du gør ikke noget forkert. Men når man vejer sig hver dag, får man den fulde 'fornøjelse' af de daglige udsving. Det ser man ikke, hvis man kan nøjes med én gang om ugen. (Ved godt at det er svært)
Nu ved jeg ikke, hvor du er i din cyklus. Men det er også noget, som kan spille ind én eller to gange pr måned.
9 år16. januar 2015 kl. 12:16
Vejer mig også normalt en gang i ugen men blev så paf så det lader jeg da være med fremover ellers er jeg fuld motiveret ?
9 år17. januar 2015 kl. 17:01
Kan godt forstå du blev paf. Jeg tror, at enhver ville tænke wtf sker der. Især hvis man ikke lige kan få øje på en grund. Udover daglig vejning, altså. ;-)
9 år17. januar 2015 kl. 18:40
Jeps enig ???
9 år17. januar 2015 kl. 20:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });