mæt/slank ballancen/kalc.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

mæt/slank ballancen/kalc.
Hej
Jeg er på min første uge på på madital
jeg syntes jeg spiser og spiser ogkan næsten ikke når op på mine 15 38 kalc min mæt/slank ballancen ser fin ud nogle der har gode råd ??
9 år8. januar 2015 kl. 20:24
Hej Lotte,

Det lyder til, at du spiser det rigtige. Erfaringer siger mig, at folk synes de kan spise rigtig meget, når de spiser energilet (dvs. de grønne linjer på mæt og slank).

Hvor mange kalorier ligger du på i alt, hvor du føler at du ikke kan spise mere?

Vh Lone
9 år8. januar 2015 kl. 20:35
Hejsa Lone.
Tak for hurtig svar ?
Svinger lidt mellem 1200/1400.
Er spændt på hvad vægten siger nr jeg vejer efter 1 uge her.
Jeg har Været 6 måneder på en anden kalorietæller med gode resultater men trængte til nye udfordringer
måske nogle smil de gør mig glad og motiveret.
9 år8. januar 2015 kl. 21:00
Hvad er det mindste kalorie indtag jeg skal havde for at maskineriet køre rundt Lone.
9 år9. januar 2015 kl. 18:59
På længere sigt: mere end det med rødt markerede område på energilinjen.

På kortere sigt: højst 1 til max 2 uger i streg i det med rødt markerede område - og ikke under 1200 kcal om dagen i gennemsnit i denne periode - et par hundrede kalorier for store kvinder. Vær opmærksom på om du har ubehag af nogen art. Føler du koncentrationssvigt, svimmelhed eller lignende? Ved sådanne symptomer - sæt dit kalorieindtag op.

Både for dit velbefindende, din krop og din motivation :-)

Vh Lone
9 år10. januar 2015 kl. 14:29
Tak for dit svar Lone.
9 år11. januar 2015 kl. 16:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });