Hejsa jeg er helt ny herinde og prøver at sætte mig ind i programmet- Har et par spørgsmål Den røde,grønne og gule søjle med pilen forstår jeg det korekt den skal op i midt på det grønne for at få en glad smil. Er det kun pilen der flytter sig farve fordelingen af feks den lange røde ændre sig ikke alså jeg mener bliver mindre og den feks grønne bliver større de kan de ændre sig eller står de fast ?? Hvordan ser jeg om jeg får for mange kalorier/fedt pr dag ?? Når den selv beregner kalorier pr dagtrækker den så fra hvis jeg selv indtaser jeg har et polar loop ur hvor jeg gerne vil indtaste kalc og skridt ? Savner lidt en vidio omkring disse ting hvor man ser hvordan det udføres (hi eller skæres ud i pap har set videoen på yoytube syntes bare ikke jeg fik så meget ud af den smiler jeg skal se tingene før jeg forstår Ha en super dejlig dag :-) Tak for medlemskabet tror jeg bliver rigtig glad for det når jeg er inde i tingene her er bare så posetiv og har masser gå på mod :-) kh Lotte
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Har et par spørgsmål Den røde,grønne og gule søjle med pilen forstår jeg det korekt den skal op i midt på det grønne for at få en glad smil.
Er det kun pilen der flytter sig farve fordelingen af feks den lange røde ændre sig ikke alså jeg mener bliver mindre og den feks grønne bliver større de kan de ændre sig eller står de fast ??
Hvordan ser jeg om jeg får for mange kalorier/fedt pr dag ??
Når den selv beregner kalorier pr dagtrækker den så fra hvis jeg selv indtaser jeg har et polar loop ur hvor jeg gerne vil indtaste kalc og skridt ?
Savner lidt en vidio omkring disse ting hvor man ser hvordan det udføres (hi eller skæres ud i pap har set videoen på yoytube syntes bare ikke jeg fik så meget ud af den smiler jeg skal se tingene før jeg forstår Ha en super dejlig dag :-)
Tak for medlemskabet tror jeg bliver rigtig glad for det når jeg er inde i tingene her er bare så posetiv og har masser gå på mod :-)
kh Lotte