Bruge opskrift i fødevare-listen

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Bruge opskrift i fødevare-listen
Hej

Kan man bruge opskrifterne når man skal taste mad ind? Fx "hjemmelavet müsli", som jeg jo ved hvad indeholder af havregryn, nødder osv., så jeg kunne let lave en opskrift på den. Når jeg så skal taste mad ind, vil jeg gerne få "hjemmelavet müsli" frem i fødevarelisten.

Kan man det - i så fald hvordan?
10 år28. november 2014 kl. 06:58
Du går ind i opslag - opskrifter - mine opskrifter - ny opskrift. Der kan du taste dine egne opskrifter ind.
Når du så vil bruge en af opskrifterne, skriver du bare navnet på opskriften, når du taster mad ind.
Så skulle den gerne dukke op.
10 år29. november 2014 kl. 11:07
Tusind tak for hjælpen. Synes det var det, jeg prøvede, men det virker i hvert fald nu:-)
10 år30. november 2014 kl. 04:21
Nu har jeg tastet mit eget rugbrød ind og sat det på dagens madoversigt, men det tæller ikke med i fuldkorns-summen under kostrådene. Selvom der jo er masser af fuldkorn i ingredienserne i rugbrødsopskriften.
10 år30. november 2014 kl. 19:56
Hej H_K_S,

I så fald skyldes det, at der ikke er registreret fuldkornsindhold på den pågældende vare.

Hvilke fødevarer drejer det sig om at det mangler at blive registreret på?

Mvh Lone
10 år30. november 2014 kl. 23:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });