#2 af Lone (administrator)
% fordeling.
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Hej Lotte,
Anbefalingerne finder du under menupunktet "Smiley". Når du indtaster din mad og motion, vil du få en lille sur eller glad smiley, alt efter om du lever op til anbefalingerne eller ej.
Og velkommen til dig, jeg håber du får godt udbytte af programmet :-)
Vh Lone
Anbefalingerne finder du under menupunktet "Smiley". Når du indtaster din mad og motion, vil du få en lille sur eller glad smiley, alt efter om du lever op til anbefalingerne eller ej.
Og velkommen til dig, jeg håber du får godt udbytte af programmet :-)
Vh Lone
10 år30. november 2014 kl. 19:26
jevada
Kostråd 9
Har været inde og kigge på grafen for "Mindre sukker" jeg kan ikke forstå at der for 6 og 7 januar står en søjle for is. Det har jeg ikke spist de dage? Kun den 5. Læser jeg det forkert? Vh jette
9 år8. januar 2015 kl. 06:48
Lone
administrator
administrator
Hej Jevada, jeg sender dig svar i aften. Vh Lone
9 år8. januar 2015 kl. 07:10
Lone
administrator
administrator
Kære Jevada,
Jeg har nu fundet problemet. Det var noget chokolade, som var registreret som is. Det er nu registreret som slik og vil indgå under denne kategori på graf 9, grafen for sukker. Tak for din undren, og fordi du sender den videre til mig :-)
Mvh Lone
Jeg har nu fundet problemet. Det var noget chokolade, som var registreret som is. Det er nu registreret som slik og vil indgå under denne kategori på graf 9, grafen for sukker. Tak for din undren, og fordi du sender den videre til mig :-)
Mvh Lone
9 år8. januar 2015 kl. 19:16
jevada
Tak for hjælpen ?
9 år8. januar 2015 kl. 19:37
Hvordan går jeg ind og ser mit behov for hvor meget protein, kulhydrat og fedtet anbefales pr dag og hvor ser jeg næringsværdi i maden.?
Jeg er hel ny herinde ?