Hvor kan jeg redigerer mit protein, fedt, kulhydrat og fibre indtaget

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Jeg har rigtig meget brug for at vide hvor meget protein, fedt, kulhydrat og fibre jeg skal ramme for at få en optimal dag.
Jeg kan se, at systemet samler data ind under punktet Andre smileys, men kan ikke finde stedet at taste mine optimale tal ind?? Kan du hjælpe?? På forhånd tak og håber du forstår hvad jeg mener ;)
10 år26. august 2014 kl. 18:32
Protein, fedt og kulhydrat
Hej Fru V,

Ønsker du dataene angivet i energiprocent, gram eller gram pr. kilo kropsvægt?

Hvad skyldes behovet for at følge disse? Træner du meget? Eller hvad er baggrunden for ønsket?

Mvh Lone
10 år27. august 2014 kl. 21:15
Hej og tak for svar - jeg ville gerne kunne se det i gram pr. kilo kropsvægt :) Og det er fordi jeg træner meget... Jeg dyrker triatlon, men har sclerose, så vil gerne nøje følge at jeg i hvert fald ikke får for lidt af de rigtige ting. For udover sund kost skal jeg helst holde mig fra gluten og mælkeprodukter, da jeg ikke tåler disse og så bliver det svært at holde styr på protein, fedt og kulhydrat, når ikke jeg har en målestok at forholde mig til og jeg ender altid med at få for lidt, hvis ikke det er synligt for mig. Jeg kender nemlig tallene fra tidligere programmer, men jeg vil gerne blive her på din kanal ;)

Jeg kan faktisk se på en anden tråd - andre smiley? - at hun lidt spørger ind til det samme... Mon jeg har fået forklaret mig godt nok??
10 år29. august 2014 kl. 08:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });