x antal kcal

Du læser en tråd i debat > madital.dk

x antal kcal
det virker ikke længere at skrive " manuelle " hvor så man kunne taste x antal kcal
10 år12. august 2014 kl. 15:25
Jeg har netop indtastet manuelle.

Vil du ik lige sikre dig, at du er på madindtastningen (ikke motion), at du staver manuelle korrekt og at du ikke kun søger i en del af varedatabasen (klik på tandhjulet).

Kan du stadig ikke få det til at virke, vil jeg kaste et nærmere kig på din profil.

Mvh Lone
10 år12. august 2014 kl. 16:00
ret igen ;-) jeg havde kun flue ben ved selve databasen og ikke i specifik :-) med denne gik det jo ;-)
lise
10 år12. august 2014 kl. 18:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });