Mål - delmål

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Mål - delmål
Hej Lone

Hvorfor kan jeg kun se delmål? Jeg er egentlig kun interesseret i at se mål.
Da jeg loggede mig ind i dag var det slet ingen mål og det havde jeg sidst.

hilsen Annette
10 år19. juli 2014 kl. 10:55
Hej Annette,

Du kan se de mål du har sat dig under Min krop > Vægt > Mål.

Det seneste mål skal kunne ses på "Vægtkurve med mål" under Min krop > Vægt. Perioden for den viste graf skal selvfølgelig indeholde målet.

Sig til, hvis det stadig ikke lader sig gøre, så kigger jeg specifikt på det.

Mvh Lone
10 år19. juli 2014 kl. 15:22
Mål
Hej Lone

Mit mål er væk. Hver gang jeg går ind skal jeg taste det ind og stadig kun som delmål. Jeg er ligeglad med delmål, men vil
jo gerne nå mit mål.

Mange hilsner
Annette
10 år23. juli 2014 kl. 13:29
Hej Annette,

Nu forstår jeg måske, hvad du mener. På siden med delmål var der på et tidspunkt et endeligt mål. Jeg har fjernet dette igen, da jeg ikke blev færdig med kodningen, og det havde ikke andet funktion end at man indtastede det på én side. Det blev aldrig vist i grafer eller noget.

Blot indtast dit endelige mål som et delmål. Så er det blot ét mål og betragtes af programmet som et endeligt mål, som vises i graferne :-)

Sig til hvis det er ovenstående, du henviser til?

Mvh Lone
10 år24. juli 2014 kl. 21:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });