#2 af Girl next door
Kan man stadig se det?
Du læser en tråd i debat > madital.dkGirl next door
Jeg har fundet ud af det - den lå bare et andet sted end forventet ;-)
10 år1. maj 2014 kl. 15:09
Lone
administrator
administrator
Hver enkelt vare: Du kan se, hvor mange kalorier der kommer fra hver enkelt vare under Min dag > Mad > detaljer. Jeg fjernede energiproducenterne fra deltaljeoversigten tilbage i september.
Overordnet: Energiproducenterne kan ses overordnet - enten under smiley eller analyse.
Så nej, der er ikke et specifikt sted, hvor du kan se en oversigt for den enkelte vare, du har spist. Jeg mener ikke at have hørt efterspørgslen tidligere, så jeg tænker ikke, at det er noget man generelt har behov for.
Hvad er dit behov? Altså hvad er det præcist du ønsker at se? :-)
Mvh Lone
Overordnet: Energiproducenterne kan ses overordnet - enten under smiley eller analyse.
Så nej, der er ikke et specifikt sted, hvor du kan se en oversigt for den enkelte vare, du har spist. Jeg mener ikke at have hørt efterspørgslen tidligere, så jeg tænker ikke, at det er noget man generelt har behov for.
Hvad er dit behov? Altså hvad er det præcist du ønsker at se? :-)
Mvh Lone
10 år1. maj 2014 kl. 15:15
Girl next door
Jeg vil gerne se hvor mange gram af proteiner, kulhydrater og fedt jeg har spist og hvilke madvarer der bidrager mest til de forskellige grupper. Fandt den så også inde under detaljerne, så behovetver dækket ;-)
10 år1. maj 2014 kl. 17:44
Lone
administrator
administrator
Cool ;-)
10 år1. maj 2014 kl. 17:52
Jeg har fundet den samlede fordeling under analyse, men kan ikke se, hvilke madvarer der har bidraget mest med fedt, proteiner eller kulhydrater...