Kan man stadig se det?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kan man stadig se det?
Førhen kunne man se fordelingen af kulhydrater, fedt og proteiner i E% både samlet og for hver enkelt vare og hvor man kunne se antal kcal fordelt over fedt, kulhydrater og proteiner for alt hvad man havde spist i løbet af dagen. Kan man stadig det?

Jeg har fundet den samlede fordeling under analyse, men kan ikke se, hvilke madvarer der har bidraget mest med fedt, proteiner eller kulhydrater...
10 år1. maj 2014 kl. 15:07
Jeg har fundet ud af det - den lå bare et andet sted end forventet ;-)
10 år1. maj 2014 kl. 15:09
Hver enkelt vare: Du kan se, hvor mange kalorier der kommer fra hver enkelt vare under Min dag > Mad > detaljer. Jeg fjernede energiproducenterne fra deltaljeoversigten tilbage i september.

Overordnet: Energiproducenterne kan ses overordnet - enten under smiley eller analyse.

Så nej, der er ikke et specifikt sted, hvor du kan se en oversigt for den enkelte vare, du har spist. Jeg mener ikke at have hørt efterspørgslen tidligere, så jeg tænker ikke, at det er noget man generelt har behov for.

Hvad er dit behov? Altså hvad er det præcist du ønsker at se? :-)

Mvh Lone
10 år1. maj 2014 kl. 15:15
Jeg vil gerne se hvor mange gram af proteiner, kulhydrater og fedt jeg har spist og hvilke madvarer der bidrager mest til de forskellige grupper. Fandt den så også inde under detaljerne, så behovetver dækket ;-)
10 år1. maj 2014 kl. 17:44
Cool ;-)
10 år1. maj 2014 kl. 17:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });