Selvvalgt periode

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Selvvalgt periode
Hej Lone.
Førhen kunne man indstille sin vægtkurve til selvvalgt periode og så blev den der. Men nu skal jeg hver gang indtaste den, fordi den automatisk ryger over på seneste uge. Er det sådan programmet fungerer, eller kan jeg gøre noget, så jeg ikke hele tiden skal genindstille selvvalgt periode?
10 år25. april 2014 kl. 18:20
Hej Girl next door,

Datoen under "min krop" skulle gerne indstille sig på "min målperiode" helt automatisk, når du logger ind.

Gør den ikke det?

Eller hvilken periode ønsker du at se data for?

Mvh Lone
10 år26. april 2014 kl. 08:39
I dag viste den min målperiode, i går den selvvalgte og i forgårs den seneste uge. Altså uden at jeg bestemmer.

Jeg vil gerne have den til automatisk at vise selvvalgt periode, sådan at når jeg har sat den til det at den så bliver der og ikke hele tiden hopper tilbage til alt muligt andet.
10 år26. april 2014 kl. 14:37
Hm... den skulle gerne vise målperiode, uden at du gør noget. Jeg kan ikke umiddelbart finde, hvad der skulle være galt, så jeg bliver nødt til at finde ud af problemet først og vende tilbage.

Mvh Lone
10 år27. april 2014 kl. 20:58
Okay. Så selvom jeg sætter den til selvvalgt periode så er det meningen den selv skal ændre til målperioden?
10 år28. april 2014 kl. 08:57
Ja, den viser altid målperioden først - jeg går ud fra, at det er den man gerne vil følge med i :-)

Hvad er din brug af programmet, siden du ønsker en anden periode? Skal lige forstå dette :-)

Mvh Lone
10 år28. april 2014 kl. 13:27
Lige for tiden vil jeg gerne have de tal med, hvor jeg vejede mest, men som er udenfor min nuværende målperiode. Det er ud fra at jeg både har et hovedmål og et delmål, men herinde kan man jo kun have et mål ad gangen.

Mit hovedmål er at tabe mig fra 86,5 som jeg vejede D. 12. april til at ende på 56-57 kg, men mit mål er sat til fra 65 - 62 lige nu. Så selvom mit mål er fra 65 - 62 så vil jeg gerne selv vælge perioden fra D. 12. April og fremefter.

Ved ikke om det giver mening?

Jeg kan jo også selv vælge perioden, jeg skal bare taste den ind hver gang og det var det, der irriterede mig lidt. Men jeg kan jo selvfølgelig bare slette målet, ville bare gerne kunne begge dele på een gang ;-)
10 år28. april 2014 kl. 17:02
Når man nu selv kan vælge hvilken periode man vil se, hvorfor så ikke bare " fastlåse" den man sidst har været på? Så bestemmer man selv ;-)
10 år28. april 2014 kl. 17:06
Jeg valgte at fjerne det, da de fleste alligevel blot ønsker at se målet. Så var der ikke nogen grund til, at programmet lavede en masse andre indstillinger, hvis man lige ville se en anden periode én gang.

Prøv at ændre dit mål til at starte med den dato, du ønsker at se fra. Det er vægttabstempoet der bestemmer det daglige kalorieunderskud, så der burde ikke være nogen ændringer i kalorieberegningerne selvom du ændrer startdatoen.

Prøv og sig hvis der er en detalje jeg har overset.

Mvh Lone
10 år1. maj 2014 kl. 15:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });