Nyt under analyse
Du læser en tråd i debat > madital.dkfedania
Rigtig god weekend til dig også.
Det er fedt at være på en side, hvor man kan mærke at der hele tiden bliver udviklet - det kan dog også til tider være lidt irriterende, når ting pludselig ikke er som de var for en time siden. Men med lidt omstillingsparathed går det hele, og efter lidt tid synes man jo at den nye måde er vildt genial og kan slet ikke forstå man kunne leve uden før ;)
Det er fedt at være på en side, hvor man kan mærke at der hele tiden bliver udviklet - det kan dog også til tider være lidt irriterende, når ting pludselig ikke er som de var for en time siden. Men med lidt omstillingsparathed går det hele, og efter lidt tid synes man jo at den nye måde er vildt genial og kan slet ikke forstå man kunne leve uden før ;)
10 år25. april 2014 kl. 16:21
Lone
administrator
administrator
Tak fedania :-)
Jeg er klar over min indgriben. Derfor valgte jeg i denne omgang, at man stadig kan slå den gamle menu til :-) Alt jeg gør er for at gøre programmet bedre :-)
Mvh Lone
Jeg er klar over min indgriben. Derfor valgte jeg i denne omgang, at man stadig kan slå den gamle menu til :-) Alt jeg gør er for at gøre programmet bedre :-)
Mvh Lone
10 år26. april 2014 kl. 07:52
administrator
Jeg har lavet en lille ændring inde under analysedelen. Når man logger ind, kommer man nu med det samme ind og ser data for "den seneste uge" i stedet for "i dag".
I ser egentlig bare data for 6 dage mere end tidligere, hvilket er hensigtsmæssigt netop fordi analysedelen er god til at se sundhed over en periode frem for blot en enkelt dag.
Nyd evt. solskinnet med en lille gåtur i dag - og få en god start på weekenden :-)
God weekend :-)
Mvh Lone