Når jeg opretter en ny opskrift savner jeg muligheden for at se hvor mange gram der samlet set er i opskriften undervejs, og det samme med antal kalorier (og evt. kalorier pr. 100 g). Ofte sidder jeg jo og "opskrift-udvikler" herinde hvor jeg leger med hvor mange gram af hvad der kan blive plads til for at ramme det energiniveau jeg gerne vil have i en opskrift.
Er det noget du har overvejet at implementere? På den gamle side kunne man se vægten undervejs.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Når jeg opretter en ny opskrift savner jeg muligheden for at se hvor mange gram der samlet set er i opskriften undervejs, og det samme med antal kalorier (og evt. kalorier pr. 100 g). Ofte sidder jeg jo og "opskrift-udvikler" herinde hvor jeg leger med hvor mange gram af hvad der kan blive plads til for at ramme det energiniveau jeg gerne vil have i en opskrift.
Er det noget du har overvejet at implementere? På den gamle side kunne man se vægten undervejs.