Ændring af startvægt

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Ændring af startvægt
Hej. Uheldigvis opdagede jeg en tastefejl på min startvægt - EFTER jeg har godkendt.
Og pokker stå i at starte med en for høj vægt, når det er de små skridt der tæller.
Kan jeg ændre det?
10 år7. marts 2014 kl. 10:54
Ændring af startvægt
Hej Annbi,

Din startvægt er noteret på den dato, som du oprettede dig.

Dvs. du går blot ind under "min dag" > "indtast vægt" > skift datoen på fanebladet øverst til venstre.

Mvh Lone
10 år7. marts 2014 kl. 12:37
Ændring af startvægt.
Tak.
Spændt på at følge min vægt OG vægttab på denne side.
Din måde at gribe det an på passer mig vældig fint, fordi jeg er talmenneske...
Nu vil jeg så gøre mig umage med at udnytte alle finesserne, der givetvis putter sig hist og pist.
Mvh. Annbi
10 år7. marts 2014 kl. 13:05
Ja, funktionerne putter sig nogle gange - spørg hvis du ikke kan finde :-)

God fornøjelse.
Mvh Lone
10 år7. marts 2014 kl. 14:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });