Jeg har været glad for debatten som jeg har oplevet den indtil nu.
Jeg opfatter de forskellige dagbogstråde som folks "ejendom" og de har ret til at bestemme hvad de skriver om. Nogle skriver om familieproblemer, andre om syge børn, nogle om politiske ting og andre om arbejdet. Det synes jeg, der skal være plads til, fordi vi påvirkes af alle mulige ting omkring os - og det giver afsmitning til vores mad-indtag og vægt. Jeg synes ikke at man kan skelne mellem ting, der "må" skrives om herinde og hvilke, der "ikke må".
Selvfølgelig skal evt. uoverensstemmelser tages i en god ånd og i et sobert sprog, men der må være plads til uenigheder. Og så længe ingen kaprer hinandens tråde til at tærske langhalm på et emne, mener jeg, at man må skrive om det meste herinde.
Jeg synes ikke at stemningen er dårlig, ej heller at tonen er respektløs. Tværtimod.
#2 af Firkanten (slettet)
administrator
Et par af jer har i den seneste uge skrevet direkte til mig angående stemningen i debatten.
Jeg læser kun debatten 'Madital.dk' igennem. Der bliver skrevet meget i de andre debatter, og jeg har simpelthen ikke tid til at læse alt dette. Derfor læser jeg kun noget, hvis jeg hører noget fra jer.
Et par af jer har efterspurgt regler. Min grundholdning er, at der skal så få regler som muligt til, så det er overskueligt. Men måske skal der alligevel noget til? Måske ikke regler, men noget andet? Jeg har brug for jeres input her.
Derfor er mit spørgsmål: Har I brug for noget overordnet i debatten, således at debatten er et godt sted at være?
Mvh Lone