Hej Reten,
Tak for din mail. Selvfølgelig skal man komme til side 41. Det var hensigten, men åbenbart ikke, hvad det var endt ud med. Jeg har ændret det nu, så du kommer til side 41, hvis du klikker på 41 ;-)
Skriv hvis noget undrer dig eller er ulogisk en anden gang.
Mvh Lone
#2 af Lone (administrator)
Der er noget, der efterhånden har irriteret mig længe, så nu må jeg lige sige noget :P Når man er inde i et debatforum, er der i listen med forskellige tråde en lille grå boks med sidetal under trådens navn. Men uanset hvilket tal, jeg trykker på, bliver jeg sendt til det for mig sidste ulæste indlæg, og det er virkelig ulogisk for mig. Hvis jeg trykker på tallet 41, forventer jeg at blive sendt til side 41, og hvis jeg trykker på det sidste sidetal i rækken, forventer jeg at blive sendt til den sidste side i tråden. Til gengæld ville det give mening - i mit hoved - hvis man ved at trykke på kuvert-ikonet til venstre blev sendt til sidste ulæste indlæg. I meget lange tråde, som jeg ikke besøger så tit, vil jeg nogle gange gerne bare lige læse de seneste par indlæg, men funktionaliteten virker til at være bygget om omkring, at alle ønsker at læse alle indlæg i en tråd. Det burde være valgfrit. ;)