Gå til side i debat

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Gå til side i debat
Hej
Der er noget, der efterhånden har irriteret mig længe, så nu må jeg lige sige noget :P Når man er inde i et debatforum, er der i listen med forskellige tråde en lille grå boks med sidetal under trådens navn. Men uanset hvilket tal, jeg trykker på, bliver jeg sendt til det for mig sidste ulæste indlæg, og det er virkelig ulogisk for mig. Hvis jeg trykker på tallet 41, forventer jeg at blive sendt til side 41, og hvis jeg trykker på det sidste sidetal i rækken, forventer jeg at blive sendt til den sidste side i tråden. Til gengæld ville det give mening - i mit hoved - hvis man ved at trykke på kuvert-ikonet til venstre blev sendt til sidste ulæste indlæg. I meget lange tråde, som jeg ikke besøger så tit, vil jeg nogle gange gerne bare lige læse de seneste par indlæg, men funktionaliteten virker til at være bygget om omkring, at alle ønsker at læse alle indlæg i en tråd. Det burde være valgfrit. ;)
10 år9. februar 2014 kl. 09:39
Gå til side i debat
Hej Reten,

Tak for din mail. Selvfølgelig skal man komme til side 41. Det var hensigten, men åbenbart ikke, hvad det var endt ud med. Jeg har ændret det nu, så du kommer til side 41, hvis du klikker på 41 ;-)

Skriv hvis noget undrer dig eller er ulogisk en anden gang.

Mvh Lone
10 år10. februar 2014 kl. 14:10
Nu er der noget andet galt. Normalt er der den gule bjælke, som fortæller hvor man kom til i tråden, men den er nu væk hos mig. Jeg lander bare på det øverste indlæg på sidste side. Æv.
10 år10. februar 2014 kl. 20:03
Jeg har samme problem som firkanten.. Burde bjælken ikke være der, uanset hvordan man går ind i tråden? :)
10 år10. februar 2014 kl. 21:25
Hov, og så er en anden fejl opstået. Lige nu er der 95 sider i Firkantens dagbogstråd, men i den grå bjælke i debatoversigten går tallene kun til 94..
10 år10. februar 2014 kl. 21:27
Jeg vil også have den bjælke. Den kommer kun når man trykker på brevet foran debatten nu. Men når nu man har for vane at trykke på den sidste side - så tager det altså bare lidt tilvænning :)
10 år10. februar 2014 kl. 21:47
Reten > alle sider vises nu i linkrækken, tak for meldingen

Beyondswish > jeg ser lige hvor nemt det er at tilføje
10 år11. februar 2014 kl. 10:49
Beyondswish > jeg har lige kigget hurtigt på det, og med fare for at der pludselig er noget andet der ikke virker, så lader jeg det være simpelt, så man skal klikke på brev/overskrift for at hoppe til sidst læste - og alternativt kan man gå direkte ind på en bestemt side.

Mvh Lone
10 år11. februar 2014 kl. 10:56
Takker Lone - jeg prøver at ændre mine vaner :)
10 år11. februar 2014 kl. 20:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });