Fejl ved indtastning af ospkrift

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Fejl ved indtastning af ospkrift
Hej Lone - jeg sidder netop og indtaster en opskrift. Har tilføjet løg og gulerødder og vil så tilføje min egen vare Soy4You. Men hvergang jeg trykker på tilføj knappen (efter at have skrevet 125 gram) forøges mængden af både gulerødder og løg - men jeg får ingen Soy4You tilføjet.

madital.dk
11 år28. januar 2014 kl. 17:49
Haha - jeg fandt selv fejlen...
Haha - jeg fandt selv fejlen. Jeg havde valgt det forkerte produkt og sad simpelthen og tilføjede soy4you kødsovs opskriften til Soy4You kødsovs opskriften :D
11 år28. januar 2014 kl. 17:50
Når jeg nu lige har din...
Når jeg nu lige har din opmærksomhed så har jeg lige et andet spørgsmål:
Hvervgang jeg prøver at indtaste agurk eller tomat som mad eller ingrediens i en opskrift, så starter programmet med at skrive 250 gram agurk, og 150gram cherrytomat. Altså i det hvide felt - så snart jeg har valgt grøntsagen... Jeg tænker at jeg måske er kommet til at vælge noget favorit engang . men nu kan jeg i hvert fald ikke få det til at gå væk igen. Det vil være rart ikke at skulle slette den forindtastede værdi hver gang - især når jeg nu faktisk spiser både tomat og agurk ret ofte :)
11 år28. januar 2014 kl. 18:23
Hej beyondswishNår du vil fjerne en...
Hej beyondswish,

Når du vil fjerne en favoritenhed, sletter du det der står i feltet, klikker på hjertet så det bliver rødt og tilføjer den tomme vare. Herefter må du slette de 0 gram indtastede vare på din spiste liste.

Det kan jeg godt se er lidt besværligt. Når jeg har mulighed for det, vil jeg gerne gøre en del ved selve indtastningssiden. Men det er desværre ikke muligt lige nu.

Mvh Lone
11 år10. februar 2014 kl. 12:28
Tak for svaret Lone Jeg...
Tak for svaret Lone :) Jeg prøver at finde ud af det!
11 år10. februar 2014 kl. 17:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...