Ændring af antal gram pr råvare i en opskrift, når det er indtastet som dagens mad.
Hej Lone, Førhen hvis jeg valgte fx at jeg havde fået en af mine selv-indtastede opskrifter til et måltid, så kunne jeg få lov at ændre værdien af en af råvarene bagefter. Fx antager vi at jeg har lavet en portion hjemmelavet chili con carne, men i dag spiste jeg 25 gram ris mindre end jeg har skrevet i opskriften. Hvordan ændrer jeg det nu? Det er som om jeg ikke rigtigt kan komme ind i min opskrift når jeg har indtastet det som et måltid? Kan jeg kun ændre det i den oprindelige opskrift?
Mvh Weinke.
11 år13. januar 2014 kl. 20:51
Lone administrator
#2 af Lone (administrator)
Hej WeinkeDu klikker på indstillinger under...
Hej Weinke,
Du klikker på indstillinger (under det indtastede mad) og vælger "vis fødevarer". Så får du opskrifterne splittet ud, så du kan rette i hver enkelt indtastning :-)
Mvh Lone
11 år13. januar 2014 kl. 21:44
Weinke
#3 af Weinke
Ah ja det kan jeg da...
Ah ja det kan jeg da godt se. Men den viser ikke alle mine varer. Har tilføjet en opskrift med fem råvarer, og den viser kun de fire af dem. Når jeg tjekker opskriften er der rigtig nok stadig fem råvarer i. Men jeg kan ikke se dem under hvad jeg har spist. Kan jeg folde det yderligere ud?
11 år14. januar 2014 kl. 09:35
Lone administrator
#4 af Lone (administrator)
Hej WeinkeDu havde simpelthen fundet en...
Hej Weinke,
Du havde simpelthen fundet en mangel i fremvisningen af varelisten i særlige tilfælde, hvor man har spist det samme i flere forskellige måltider på samme dag. Samlet kalorietælling og måltidstælling var fin nok - og nu vises alle varerne også på listen.
Førhen hvis jeg valgte fx at jeg havde fået en af mine selv-indtastede opskrifter til et måltid, så kunne jeg få lov at ændre værdien af en af råvarene bagefter. Fx antager vi at jeg har lavet en portion hjemmelavet chili con carne, men i dag spiste jeg 25 gram ris mindre end jeg har skrevet i opskriften. Hvordan ændrer jeg det nu? Det er som om jeg ikke rigtigt kan komme ind i min opskrift når jeg har indtastet det som et måltid? Kan jeg kun ændre det i den oprindelige opskrift?
Mvh Weinke.