#2 af Lone (administrator)
Protein pr. kg kropsvægt?
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Hej Reten, det er vist desværre mig, der er kommet til at gemme tingene lidt for godt. Det ligger under smileymenu > andre beregninger :-) mvh Lone
10 år9. januar 2014 kl. 00:26
Reten
Der var den!
Tak for det :) Jeg synes måske det ville passe bedre under Min dag -> Detaljer om min mad. Men pyt, nu kan jeg da finde den ;)
10 år10. januar 2014 kl. 20:55
Reten
Det ville også være rigtig rart, hvis man kunne se disse tal for andre dage end kun i dag? Jeg kan ikke køre frem og tilbage mellem dagene oppe i toppen af siden, som jeg kan i andre oversigter..
10 år14. januar 2014 kl. 10:34
Lone
administrator
administrator
Hej Reten,
Det er rigtigt, jeg har ikke fundet en måde at komme om ved dette. Det skyldes, at der hvor du kan køre frem og tilbage altid kun vises for en dag, hvor smileyoversigterne egentlig er for en periode (med to datoer).
Jeg er sikker på, at det kan løses på en eller anden måde. Jeg skal "bare lige" finde ud af vejen dertil :-)
Mvh Lone
Det er rigtigt, jeg har ikke fundet en måde at komme om ved dette. Det skyldes, at der hvor du kan køre frem og tilbage altid kun vises for en dag, hvor smileyoversigterne egentlig er for en periode (med to datoer).
Jeg er sikker på, at det kan løses på en eller anden måde. Jeg skal "bare lige" finde ud af vejen dertil :-)
Mvh Lone
10 år14. januar 2014 kl. 14:12
Lone
administrator
administrator
Du kan i øvrigt indstille din dag ved "selvvalgt periode" og taste samme dato i begge felter. Så får du for én dag. Denne info findes med SUND Profil.
Mvh Lone
Mvh Lone
10 år14. januar 2014 kl. 14:13
I den gamle version kunne man se et sted, hvor mange gram protein (og vist også kulhydrat fedt) man indtog i forhold til ens vægt. Den funktion kan jeg ikke finde nogen steder nu.. Er den væk eller er jeg blind? :)