Kan man gøre noget ved det?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kan man gøre noget ved det?
Når jeg vil ind på en bestemt tråd, så er det som om programmet ikke kan finde ud af at sende mig videre til der, hvor jeg sidst er nået til. Har indtil for nylig brugt den gamle side, hvor den gjorde det samme. Her på den nye side er det så også et problem. Er det noget, der kan ordnes så det virker efter hensigten?

Det er det her jeg ser, når jeg prøver at komme ind på "Step by step 2013" madital.dk
11 år20. december 2013 kl. 18:48
Jep, det er fikset
Tak for linket, det hjalp mig til med det samme at vide, hvad der er galt :-) Jeg skal have ændret en lille ting i koden for at fejlen ikke kommer igen kan jeg se på det hele. Kan det passe, at du manuelt har ændret sidenummeret i URLen? Det vil lige give mig et hint til, hvad jeg skal kigge efter, alt om det er ja eller nej :-) Sidenummeret vises jo netop i URLen for at den kan ændres manuelt, men der er åbenbart en uhensigtsmæssighed, hvis sidenummeret ikke findes.

Mvh Lone
11 år20. december 2013 kl. 23:11
Tak fordi du kigger på detFejlen...
Tak fordi du kigger på det.

"Fejlen" opstod efter engang hvor du ville vise mig noget i pågældende tråd og sendte mig et link til den. Efterfølgende har den ikke rigtig kunnet finde ud af at vise det på den almindelige måde igen. Ser lige om jeg kan finde det fra dengang.
11 år21. december 2013 kl. 14:10
Her er det du skrev til...
Her er det du skrev til mig dengang. Gjorde som du forslog og efterfølgende har den været som det link jeg har henvist til i starten af denne tråd.

"Du har skrevet i flere tråde i den mellemliggende periode - især i tråden med id 57025. Prøv at rette i adresselinjen, så der står 57025 i stedet for 56250, så håber jeg at du vil finde de indlæg du mangler."
11 år21. december 2013 kl. 14:14
Ok tak for hintet -...
Ok, tak for hintet :-)
11 år21. december 2013 kl. 17:07
Jeg kiggede med på linket som...
Jeg kiggede med på linket som GND har sat ind og nu driller tråden også hos mig - det gjorde den ikke før.
11 år23. december 2013 kl. 07:54
Ha ha ha Firkanten Det får...
Ha ha ha, Firkanten.. Det får mig til at tænke på engang, hvor der florerede sådan en ting på facebook, hvor der stod "tryk IKKE på denne knap" - og alle os, der var alt for nysgerrige og gjorde det alligevel, måtte bruge 10 minutter på at klikke os igennem et hav af beskeder der dukkede op med tekst i stil som "Jeg sagde det jo...!", "Hvad er det du IKKE forstår?" osv. Og man kunne ikke lukke for det skidt, så man var tvunget til at køre det helt igennem og se alle 100 beskeder, der dukkede op ;-)

Nå, lige et sidespring. men nu ved jeg at det også sker, når andre gør det ;-D

(tryk-ikke-her.webbyen.dk)
11 år23. december 2013 kl. 11:54
Så virker det igen når jeg...
Så virker det igen, når jeg går ind i tråden. Tak for hjælpen, Lone og god jul til dig og dine :-)
11 år23. december 2013 kl. 12:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...