Gamle kropsdata

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Gamle kropsdata
Hej Lone kan det passe, at efter du har lavet siden om, så kan jeg kun se alle mine indtastede data en måned tilbage?? (Har gratis profil) jeg savner mine tal ca 2 år tilbage- er rigtig ked af hvis de er væk??
Vh emmi
11 år8. december 2013 kl. 07:38
Gamle kropsdata
Hej Emmi,

Ja, ved overgangen til det nye system, ændrede jeg det, så gratisprofiler kan se en begrænset periode tilbage i tiden. Oplysningerne ligger i databasen, og du kan se dem med SUND Profil for 39 kr. om måneden. Alle oplysninger bagud i tiden bliver hermed også tilgængelige.

Mvh Lone
11 år8. december 2013 kl. 15:17
Hej Emmi,

Jeg vil gerne tilbyde dig fuld adgang i et døgn, hvis du fx ønsker at hente dine data ud af programmet i stedet for at blive SUND Profil medlem fremover?

Mvh Lone
11 år9. december 2013 kl. 04:02
Wow tusind tak Lone det vil jeg være meget meget glad for- storsindet af dig- tak:) hvornår vil det træde i kraft?
Og rigtig go dag og igen tak:))
11 år9. december 2013 kl. 06:18
Hej Emmi,

Super, jeg ville lige være sikker på, at du fulgte med herinde. Sørger for det med det samme :-)

Mvh Lone
11 år9. december 2013 kl. 13:13
Tusind tak igen:)
11 år9. december 2013 kl. 17:56
Wow der er lavet meget om.....
Hejsa,

Jeg er i samme situation, jeg mangler at kunne se mine gamle data 4 år tilbage. Jeg er gået i gang med et vægttab igen igen, og ville gerne sammenligne med data fra da jeg startede herinde.. Kan jeg også få tilgang i 24 timer og udlæse samt prøve den nye side?
Mvh Iben
10 år17. februar 2014 kl. 08:36
Hej Ibci,

Det har du hermed :-)

Mvh Lone
10 år17. februar 2014 kl. 20:39
Jeg mangler mine cm-mål fra engang i efteråret. Det kunne være sjovt at se og sammenligne dem med nu, hvor jeg er opereret. Må jeg også? Jeg ville egentlig gerne betale for det - betale for et døgn som foreslået i en anden tråd, hvis det blev muligt.
10 år17. februar 2014 kl. 21:06
Hermed til dig også :-)
Mvh Lone
10 år17. februar 2014 kl. 21:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });