#2 af Lone (administrator)
Gamle kropsdata
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Gamle kropsdata
Hej Emmi,
Ja, ved overgangen til det nye system, ændrede jeg det, så gratisprofiler kan se en begrænset periode tilbage i tiden. Oplysningerne ligger i databasen, og du kan se dem med SUND Profil for 39 kr. om måneden. Alle oplysninger bagud i tiden bliver hermed også tilgængelige.
Mvh Lone
Ja, ved overgangen til det nye system, ændrede jeg det, så gratisprofiler kan se en begrænset periode tilbage i tiden. Oplysningerne ligger i databasen, og du kan se dem med SUND Profil for 39 kr. om måneden. Alle oplysninger bagud i tiden bliver hermed også tilgængelige.
Mvh Lone
11 år8. december 2013 kl. 15:17
Lone
administrator
administrator
Hej Emmi,
Jeg vil gerne tilbyde dig fuld adgang i et døgn, hvis du fx ønsker at hente dine data ud af programmet i stedet for at blive SUND Profil medlem fremover?
Mvh Lone
Jeg vil gerne tilbyde dig fuld adgang i et døgn, hvis du fx ønsker at hente dine data ud af programmet i stedet for at blive SUND Profil medlem fremover?
Mvh Lone
11 år9. december 2013 kl. 04:02
emmi
Wow tusind tak Lone det vil jeg være meget meget glad for- storsindet af dig- tak:) hvornår vil det træde i kraft?
Og rigtig go dag og igen tak:))
Og rigtig go dag og igen tak:))
11 år9. december 2013 kl. 06:18
Lone
administrator
administrator
Hej Emmi,
Super, jeg ville lige være sikker på, at du fulgte med herinde. Sørger for det med det samme :-)
Mvh Lone
Super, jeg ville lige være sikker på, at du fulgte med herinde. Sørger for det med det samme :-)
Mvh Lone
11 år9. december 2013 kl. 13:13
emmi
Tusind tak igen:)
11 år9. december 2013 kl. 17:56
Ibci (slettet)
Wow der er lavet meget om.....
Hejsa,
Jeg er i samme situation, jeg mangler at kunne se mine gamle data 4 år tilbage. Jeg er gået i gang med et vægttab igen igen, og ville gerne sammenligne med data fra da jeg startede herinde.. Kan jeg også få tilgang i 24 timer og udlæse samt prøve den nye side?
Mvh Iben
Jeg er i samme situation, jeg mangler at kunne se mine gamle data 4 år tilbage. Jeg er gået i gang med et vægttab igen igen, og ville gerne sammenligne med data fra da jeg startede herinde.. Kan jeg også få tilgang i 24 timer og udlæse samt prøve den nye side?
Mvh Iben
10 år17. februar 2014 kl. 08:36
Lone
administrator
administrator
Hej Ibci,
Det har du hermed :-)
Mvh Lone
Det har du hermed :-)
Mvh Lone
10 år17. februar 2014 kl. 20:39
Firkanten (slettet)
Jeg mangler mine cm-mål fra engang i efteråret. Det kunne være sjovt at se og sammenligne dem med nu, hvor jeg er opereret. Må jeg også? Jeg ville egentlig gerne betale for det - betale for et døgn som foreslået i en anden tråd, hvis det blev muligt.
10 år17. februar 2014 kl. 21:06
Lone
administrator
administrator
Hermed til dig også :-)
Mvh Lone
Mvh Lone
10 år17. februar 2014 kl. 21:25
Vh emmi