"manuelle"

Du læser en tråd i debat > madital.dk

"manuelle"
hej Lone
førhen kunne jeg skrive dette ord i indtast mad´s søge felt " manuelle" og jeg kunne taste et vist antal kcal ind. feks som i dag ved jeg min aftensmad indeholdte ca 600kcal. men muligheden som der var før kom ikke frem :O. mvh lise hansen
11 år24. november 2013 kl. 18:14
Hej Lise,

Det skulle du stadig gerne kunne søge frem. Jeg har netop forsøgt, og der kommer den frem.

Vil du prøve igen?

Som gram skriver du blot 600 for 600 kcal.

Mvh Lone
11 år24. november 2013 kl. 19:25
åh undskyld det sene svar,,,, men selvfølgelig var det straks okey, mange tak
10 år21. februar 2014 kl. 19:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });