#1 af Butterfly<3
Samlet kalorieunderskud ift. Den gratis version
Du læser en tråd i debat > madital.dkButterfly<3
Samlet kalorieunderskud ift. Den gratis version
Jeg er nødt til at udtrykke stor skuffelse over den gratis version..... Jeg har ingen mulighed for at se, om jeg følger mit mål kaloriemæssigt, medmindre jeg går ind under de enkelte dage. Jeg synes jeg mangler "min målperiode" i forhold til kalorier og motion ellers er det jo lige meget. Jeg kan altså kun se på min vægt om mit kalorieunderskud er passende. Dette tvinger mig jo til at blive betalende bruger...?
11 år21. november 2013 kl. 10:51
Lone
administrator
administrator
Kære viktorsmor,
Tak for din tilkendegivelse.
Den betalende udgave tilbyder mere end den gratis version. Den gratis version kan benyttes til at tælle kalorier, og den betalende version kan benyttes til at stille mere skarpt på sundheden og er dermed et større analyseværktøj.
Mvh Lone
Tak for din tilkendegivelse.
Den betalende udgave tilbyder mere end den gratis version. Den gratis version kan benyttes til at tælle kalorier, og den betalende version kan benyttes til at stille mere skarpt på sundheden og er dermed et større analyseværktøj.
Mvh Lone
11 år23. november 2013 kl. 19:04
Butterfly<3
Selvfølgelig tilbyder den betalende version mere, det skal den da også... Men den gratis version kan ikke bruges til at tælle ens energi indtag f.eks. over en uge. Man kan kun se de enkelte dage, og det giver jo ikke et overblik, og hvis man en dag har overskredet "budgettet" kan man ikke se om det er ok, hvis man f.eks. har haft nogle dage med stort underskud. For mig selv ved jeg bare, at en dag hvor budgettet overskrides kan tage modet fra en...
11 år24. november 2013 kl. 12:23
Lone
administrator
administrator
Jeg vil rigtig gerne hjælpe jer med at nå jeres mål. Samtidig skal jeg skille gratis- og betalingsversionen et eller andet sted. Hermed har jeg gjort forskel på, om man bruger programmet en dag ad gangen, eller om man vil se længere perioder.
Jeg kan i øvrigt oplyse, at jeg netop har lavet et til motiverende tiltag. Hvis man synes det er rigtig svært at leve op til de officielle kostråd, kan man nu indstille sine egne mål ud fra de vaner, man har her og nu. Man kan fx indtaste, at man vil spise 400 gram frugt og grønt. Så vil man få vist en glad smiley, hvis man lever op til de 400 gram og en meget glad smiley (ny), hvis man spiser de 600 gram, som anbefalingen egentlig lyder.
Se smiley-menu > de officielle kostråd. Siden kan ses af alle til og med onsdag, da det er en nyhed. Nyheden bliver vist på Madital.dks Facebookside i morgen.
Mvh Lone
Jeg kan i øvrigt oplyse, at jeg netop har lavet et til motiverende tiltag. Hvis man synes det er rigtig svært at leve op til de officielle kostråd, kan man nu indstille sine egne mål ud fra de vaner, man har her og nu. Man kan fx indtaste, at man vil spise 400 gram frugt og grønt. Så vil man få vist en glad smiley, hvis man lever op til de 400 gram og en meget glad smiley (ny), hvis man spiser de 600 gram, som anbefalingen egentlig lyder.
Se smiley-menu > de officielle kostråd. Siden kan ses af alle til og med onsdag, da det er en nyhed. Nyheden bliver vist på Madital.dks Facebookside i morgen.
Mvh Lone
11 år24. november 2013 kl. 15:21