Ny funktionalitet

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Ny funktionalitet
Jeg har tilføjet en lille indstillingsmulighed under listen over, det du har spist i dag (under "Min dag" > "Indtast mad").

Du kan nu vælge, om du vil se måltider, opskrifter eller folde alle opskrifter ud og blot se alle fødevarer.

Og så har jeg gjort det lidt mere logisk at slette det, som du har indtastet til hver dag ;-)

God fornøjelse - sig til, hvis der er noget der giver problemer.
Mvh Lone
11 år10. november 2013 kl. 16:59
Undermenu på mobil
Når du bruger Madital.dk på din smartphone er det nu nemmere at se menupunkterne som kommer frem, når du trykker på ikonerne "min krop" og "debatten". De flyder ikke længere ud over skærmbilledet.

Mvh Lone
11 år10. november 2013 kl. 17:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });