Tekst størrelse og farve
Du læser en tråd i debat > madital.dkWeinke
Jeg er fuldstændig enig i at det er et irritationsmoment at skulle scrolle så meget.
Men jeg finder ikke at det er teksten som er for stor, nærmere mellemrum i mellem alting.
Min skærmopløsning er 1920x1080 som er det højeste min computer kan, men jeg er stadig nødt til at zoome ud til 85/90% for at kunne se hele siden, og så bliver teksten faktisk ret lille.
Men jeg finder ikke at det er teksten som er for stor, nærmere mellemrum i mellem alting.
Min skærmopløsning er 1920x1080 som er det højeste min computer kan, men jeg er stadig nødt til at zoome ud til 85/90% for at kunne se hele siden, og så bliver teksten faktisk ret lille.
11 år10. november 2013 kl. 10:44
Lone
administrator
administrator
Scrolling
Denne ligger i baghovedet og rumsterer, til jeg finder en god løsning. Ikke fordi den er glemt.
11 år10. november 2013 kl. 16:49
Sikke et kæmpe arbejde du har lagt i den nye side.
Og rigtig mange fine tiltag, som delmål og mulighed for at dele opskrifter med andre medlemmer. Mange tak for det.
Jeg er helt ked af at komme med noget negativt, men har oplever følgende problemer:
Den generelle tekst er meget stor. Det gør at den fylder meget og derfor er man nødt til at scrolle rigtig meget. Især under indtastningerne synes jeg det er et problem at man ikke kan se feltet hvor man indtaster mængden, uden at skulle scrolle ned.
Derimod er teksten oppe i menubjælken (altså den som kommer frem når man klikker på tandhjulet)
meget lille og utydelig. Måske en anden farve eller fed skrift kunne hjælpe.
Mange tak for din indsats
Mvh.
Käthe