#2 af Foss (slettet)
indtastning af mad
Du læser en tråd i debat > madital.dkFoss (slettet)
Brugte du tasten gem til hver...
Brugte du tasten 'gem til hver dag', da du havde skrevet alt ind i går ? - Det kan nemlig godt være derfor.
11 år28. oktober 2013 kl. 11:04
Lone
administrator
administrator
Jeg vil også gætte på at...
Jeg vil også gætte på, at det derfor. Du sletter det igen ved at lave en tom liste / dag og klikke "gem til hver dag".
Mvh Lone
Mvh Lone
11 år28. oktober 2013 kl. 11:57
Autum (slettet)
Hej til Foss og LoneTak for...
Hej til Foss og Lone
Tak for jeres svar. Jeg tror ikke at jeg har trykket på tasten 'gem til hver dag' men måske tasten til 'tilføj' - kan faktisk ikke huske det :-)
Men jeg tror alt er OK nu. Har lavet en tom liste og klikket som Lone anbefalede
Tak
Mvh Nove
Tak for jeres svar. Jeg tror ikke at jeg har trykket på tasten 'gem til hver dag' men måske tasten til 'tilføj' - kan faktisk ikke huske det :-)
Men jeg tror alt er OK nu. Har lavet en tom liste og klikket som Lone anbefalede
Tak
Mvh Nove
11 år28. oktober 2013 kl. 14:21
Lone
administrator
administrator
Nove - automatiske indtastninger er slettet
Hej Nove,
Jeg tjekkede det lige for en sikkerheds skyld. Der stod stadig 5 indtastninger til automatisk at blive indtastet hver dag. Jeg har slettet disse grundet din kommentar :-)
Mvh Lone
Jeg tjekkede det lige for en sikkerheds skyld. Der stod stadig 5 indtastninger til automatisk at blive indtastet hver dag. Jeg har slettet disse grundet din kommentar :-)
Mvh Lone
11 år28. oktober 2013 kl. 20:44
Autum (slettet)
Tak for hjælpen -...
Tak for hjælpen :-)
11 år29. oktober 2013 kl. 08:28
Da jeg skulle til at taste mad i dag, så var der allerede fyldt op med indtastning fra i går ??? vil du se på det
Tak Mvh Nove