Indtastningen er lige blevet nemmere

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Indtastningen er lige blevet nemmere
Nu skal du ikke længere tilføje det samme hver eneste dag.

Tager du fx en fast vitaminpille om morgenen og får dine daglige havregryn, så kan du nu klikke på "Gem til hver dag" - der hver du indtaster din mad. Når du så logger på fx i morgen vil dine gemte indtastninger automatisk blive tilføjet, så du ikke skal gøre det igen.

Og det bliver bedre endnu - det samme gælder nemlig for motion :-)
Du kan fx gemme en kopi af dine typiske dage under Bogreolen > Aktivitetslister. Det kan fx være
- arbejdsdag med løbetur
- weekend med total afslapning
- weekend i træningscenter

Herefter går du op i indstillinger (tandhjulet øverst til højre) > aktivitet. Nu kan du tilføje fx "arbejdsdag med løbetur" til tirsdage og torsdage. Når du i fremtiden logger ind på tirsdage og torsdage vil din motion automatisk blive indtastet.

Jeg tror, at I bliver glade for de nye tilføjelser - sig hvis de skal justeres, så de bliver endnu nemmere at bruge :-)

Mvh Lone
11 år24. oktober 2013 kl. 15:04
Wow! Jeg har ikke prøvet dem...
Wow! Jeg har ikke prøvet dem endnu, men nøj hvor lyder det fantastisk! Især at jeg kan putte mine vitaminpiller ind én gang. Og det samme med motionen - selvom man jo nok ikke bruger den samme mængde energi hver gang.
11 år24. oktober 2013 kl. 15:21
Sig endelig til når du har...
Sig endelig til, når du har prøvet dem af fedania :-) det skal gerne være ligetil, ellers skal jeg have forbedret det :-)
11 år25. oktober 2013 kl. 02:10
Hej LoneSå har jeg oprettet 2...
Hej Lone

Så har jeg oprettet 2 aktivitetslister (det var ganske nemt) og tilføjet dem til de enkelte dage (en liste tirsdag og en liste torsdag). Men når jeg kigger på "detaljer motion" for på torsdag (hvor tirsdagslisten burde være tilføjet) så står den stadig på 24 timers beregnet forbrug. Jeg går ikke ud fra, at jeg skal have 24 timer i min liste for at kunne bruge den, vel?

Jeg skal nok få set nærmere på "gem til hver dag" snart også :)
11 år25. oktober 2013 kl. 08:24
Hej fedaniaListen bliver tilføjet når du...
Hej fedania,

Listen bliver tilføjet, når du første gang logger ind på den pågældende dag. Det er ikke alle der tilføjer på alle dage, så på denne måde bliver det kun tilføjet de nødvendige dage.

Så på tirsdag kan du se det første gang :-)

Mvh Lone
11 år25. oktober 2013 kl. 11:28
Ohhh - smart! Så vil jeg...
Ohhh - smart! Så vil jeg glæde mig som et lille barn til på tirsdag :)
11 år25. oktober 2013 kl. 11:41
Hehe du kan tilføje samme liste...
Hehe, du kan tilføje samme liste til lørdag, så kan du se det allerede i morgen ;-)

Og så kan du bare slette motionen igen (husk også fjerne den fra ugeaktiviteten så den ikke bliver tilføjet igen næste lørdag).

Mvh Lone
11 år25. oktober 2013 kl. 11:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...