Indtast kropsdata
Du læser en tråd i debat > madital.dkfedania
Jeg kan ikke få siden til...
Jeg kan ikke få siden til at vise mit brystmål på grafen. Den viser fint de andre, men brystmål fremgår hverken af graf eller tabel nedenunder. Jeg kan dog se, at det står som det skal under "indtast centimetermål".
11 år16. oktober 2013 kl. 08:26
Lone
administrator
administrator
Tak fedania - brystmål vises på...
Tak fedania - brystmål vises på grafen nu :-)
11 år16. oktober 2013 kl. 09:44
Lone
administrator
administrator
Indtast kropsdata
Ja, jeg skal have lavet kropsindtastningssiden om, således at der bare er indtastningsfelter og én gem-knap. Jeg kan godt se, at det er besværligt at trykke på alle de knapper ;-)
11 år16. oktober 2013 kl. 09:45
fedania
Tanken bag den gamle indtastningsside var...
Tanken bag den gamle indtastningsside var fin - jeg havde en masse data jeg har tastet ind over de sidste dage, og der gjorde jeg det via den gamle side, da den var så dejlig simpel med det hele samlet ét sted :)
Forresten: Graften for muskel% og vand% er vist byttet om? Mine tal står rigtigt i indtastning, men der er byttet om på de 2 talsæt i grafterne. Altså:
Indtastningsside:
Muskelprocent: 34,2 %
Fedtprocent: 32,1 %
Vandprocent: 49,4 %
På grafen ligger muskelprocent omkring 50 og vandprocent omkring 35.
Forresten: Graften for muskel% og vand% er vist byttet om? Mine tal står rigtigt i indtastning, men der er byttet om på de 2 talsæt i grafterne. Altså:
Indtastningsside:
Muskelprocent: 34,2 %
Fedtprocent: 32,1 %
Vandprocent: 49,4 %
På grafen ligger muskelprocent omkring 50 og vandprocent omkring 35.
11 år16. oktober 2013 kl. 22:08
Lone
administrator
administrator
Muskel og vandgraf er nu på...
Muskel og vandgraf er nu på plads.
Hvad tænker du på i forhold til den gamleindtastningsside? Hvilke data mangler du på den nye? Du henviser til, at på den gamle var alt samlet ét sted? Jeg skal lige forstå det ret :-)
Hvad tænker du på i forhold til den gamleindtastningsside? Hvilke data mangler du på den nye? Du henviser til, at på den gamle var alt samlet ét sted? Jeg skal lige forstå det ret :-)
11 år16. oktober 2013 kl. 22:52
fedania
På den gamle var vægt med...
På den gamle var vægt med på samme side. Og så var det bokse man kunne skrive i, i stedet for at skulle klikke på ret og gem hele tiden.
11 år17. oktober 2013 kl. 07:10
Lone
administrator
administrator
Det er rigtigt Den gamle indtastningsside...
Det er rigtigt. Den gamle indtastningsside indholdt de felter også.
De er i dag på en side for sig selv - jeg skal nok få lavet, så man ikke hele tiden skal klikke ret og gem :-)
De er i dag på en side for sig selv - jeg skal nok få lavet, så man ikke hele tiden skal klikke ret og gem :-)
11 år17. oktober 2013 kl. 09:25
fedania
Jeg har vist ikke fået sagt...
Jeg har vist ikke fået sagt pænt TAK!
Den nye samlede side med bokse til det hele var lige hvad jeg ledte efter, den er fantastisk! :)
Den nye samlede side med bokse til det hele var lige hvad jeg ledte efter, den er fantastisk! :)
11 år31. oktober 2013 kl. 20:28
Lone
administrator
administrator
Det var så lidt -...
Det var så lidt :-)
11 år31. oktober 2013 kl. 20:49
Ville det være muligt også at kunne taste vægt ind på siden "indtast kropsdata".
Jeg synes det er lidt besværligt at skulle taste vægt ind på én side og så hoppe videre til en anden side for at taste resten af data ind (hovedsageligt fedtprocent, muskelprocent og vandprocent - kropsmål tager jeg kun en gang om måneden hvis jeg ellers husker det).
Jeg kan godt se, at det er simpelt for dem som kun taster vægt ind - men de kan jo bare få lov at fortsætte med at taste ind på siden "indtast vægt" :)
/Fedania