#2 af beyondswish (slettet)
Hvordan skal jeg indtaste en tunsalat
Du læser en tråd i debat > madital.dkbeyondswish (slettet)
Nej ingen gode råd herfra desværre - jeg har opgivet at tælle fisk fra den slags sammensatte varer af samme grund....
Så hvis nogen har et godt forslag så er jeg da også meget interesseret :)
Så hvis nogen har et godt forslag så er jeg da også meget interesseret :)
11 år14. oktober 2013 kl. 19:12
Lone
administrator
administrator
Hej Rasmus,
Det er rigtigt, her ligger en udfordring for programmet. Jeg har indtil nu kun i tankerne, at man skal kunne registrere fisk, grønt osv. på sammensatte varer - ligesom man i dag kan med fuldkorn.
Mvh Lone
Det er rigtigt, her ligger en udfordring for programmet. Jeg har indtil nu kun i tankerne, at man skal kunne registrere fisk, grønt osv. på sammensatte varer - ligesom man i dag kan med fuldkorn.
Mvh Lone
11 år17. oktober 2013 kl. 09:23
Det er muligt at lignende spørgsmål findes herinde i forvejen, men da jeg ikke lige kunne finde en søge mulighed tillader jeg mig at spørge.
Jeg har en pakke tunsalat fra ksalat. Den har jeg forsøgt at indtaste næringsindhold på, under mine vare.
Men jeg kan ikke helt finde ud af, hvordan jeg skal gøre det med den.
Det er er det rodet i den, er at den indeholder 33 % tun, men hvordan skal jeg lige angive det?
Jeg tænker ikke umiddelbart at jeg kan indtaste den som en opskrift, da jeg ikke kender ingredienserne.
Når jeg indtaster den som f.eks. mellemfed fisk, så kommer hele den spiste mængde (f.eks. 20 gram) til at stå som om det er fisk, hvilket ikke giver et retvisende tal i forhold til kostrådene.
nogen ideer?