De gamle oversigter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

De gamle oversigter
Jeg har valgt at gå tilbage til de gamle smileyoversigter, da flere herinde har givet udtryk for at de ikke kunne finde oversigterne, og at de nye med de store smileys var uoverskuelige.

Håber I er tilfredse med mit valg.
11 år7. oktober 2013 kl. 19:36
Jeg er i hver fald jublende henrykt - de nye/gamle oversigter er i min verden meget mere overskuelige - TAK for at give mig overblikket tilbage! :)
11 år8. oktober 2013 kl. 07:55
Jeg undskylder for at have taget overblikket for en stund :-/

Det er SÅ godt, at I lader høre fra jer ;-)
11 år8. oktober 2013 kl. 11:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });