Kan ikke se min vægtgraf bagud

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kan ikke se min vægtgraf bagud
Hej Lone.

Inde under vægt kan jeg kun se, hvad Madital regner med at jeg vil veje det næste stykke tid (14 dage frem), men kan ikke se nogen graf for de sidste par måneder.

Hvordan gør jeg så jeg igen kan se det?
11 år4. oktober 2013 kl. 08:26
Vægtgraf bagud
Du indstiller perioden, som grafen skal vise oppe på fanebladet :-) Det ses til venstre under den grønne menu.

Mvh Lone
11 år4. oktober 2013 kl. 10:07
Så lykkedes det endelig med grafen - så vidt så godt :-)
11 år4. oktober 2013 kl. 13:28
Tak for din tilbagemelding :-)
11 år4. oktober 2013 kl. 14:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });