Dato for slutmål

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Dato for slutmål
Hej lone
jeg savner lidt at vi selv kan vælge slut datoen feks, jeg vil i første omgang af med 5,5 kg. før kunne jeg jeg nemlig gøre det at jeg blev ved at flytte datoen så jeg hver dag kun skulle have 300kcal i underskud og så hvor lang tid det så evt ville tage, da det tal hver dag er mere realistisk for mig ;-) men nu regner madital det ud af sig selv, og siger 512kcal hver dag i underskud :-) fakta er nemlig at hvis jeg bare har 300kcal i underskud hver dag , ja så ryger de 500 gram i hver uge :-)
11 år3. oktober 2013 kl. 11:18
Kan du ikke gøre det ved...
Kan du ikke gøre det ved at have et mål om at tabe 300g om ugen? Det svarer til ca. 300 kcal om dagen og hvis det så i din krop betyder 500g om ugen, så er det vel fint nok? Det må jo være fordi du rent faktisk forbrænder 200 kcal mere om dagen end du tror, så det i alt bliver 500kcal underskud :)
11 år3. oktober 2013 kl. 11:57
jo har lige prøvet det og...
jo, har lige prøvet det og set det ;-)
11 år4. oktober 2013 kl. 06:59
Delmål og slutdato
Hej tynd68,

Delmålene er det, som fungerer mest anderledes i det bagvedliggende i forhold til det gamle. Det var sådan at på den gamle udgave skulle man følge sin målkurve, ellers skulle man sætte sig et nyt mål for at det skulle passe sammen.

I det nye er der netop et fast underskud, som du skal opnå hver dag. Dermed vil slutdatoen ændre sig alt efter hvordan vægttabet reelt går.

Som fedania skriver kan du blot ændre kalorieunderskuddet. Madital.dk har været nødt til at omregne de gamle mål for at det passer til det nye site. Det kan I blot ændre, så det passer til nu og fremover :-)
11 år4. oktober 2013 kl. 10:12
ja det nye tiltag er super...
ja det nye tiltag er super ;-) endnu en gang mange tak for dit fremragende arbejde :-)
11 år21. februar 2014 kl. 19:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...